rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Ankara Merkez Lokantası

Express
Rating 2.8 out of 5 stars, 4000+ reviews
İvedik OSB Mah. 21. Cad No:147*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n5/1/2026Gayet güzel ve mezesi bol
...n4/21/2026Elinize sağlık güzel tertemiz di
...n2/3/2026Notları her zaman dikkate alıyorlar sağ olsunlar.
...m12/19/2025şekerpare yerine sütlaç ve sakızlı muhallebi geldi bir daha bçyle olmasın şekerpare yoksa haber verin
...m10/15/2025Bu restoran'ın lezzetleri bağımlılık yapıyor...
...l4/27/2026Çorba ve döner lezzetliydi fakat cam şişe su diye belirtilmesine rağmen pet şişe geldi
...z3/26/2026Ekranda yazandan biraz geç de gelmiş olsa güzeldi.
...k10/23/2025lezzetliydi fakat fiyata gore gramaji azdi daha fazla olabilir.
...L4/30/2026tavuk dürüm istedim,tavuk serviis geldi
...k3/25/2026Kurufasulye güzeldi ama yek kusuru etsiz olmasıydı
...n2/2/2026Porsiyon iyi lezzet iyi ama paketleme çook kötü herşey akmıştı özensizdi
...t9/17/2025Döner fena değil ama parasına göre porsiyon biraz küçüktü. Yanındaki pilav güzeldi. Sütlaç çok çok kötü denemeye değmez
...l12/3/2025Notları sürekli dikkate alıyorlar. Son iki siparişte iskender eskisi gibi lezzetli değil kullandığınız yağ yada sos mu değişti bilmiyorum lütfen düzeltin.
...k4/11/2026tavuk doner servis söyledik fakat ekmek arasi geldi. daha fazla ucret odemis olduk.
...i4/10/2026aşırı yağlıydı beyti yerine hamur yedim hissi verdi bu güne dek yediğim kötü beytilerden biriydi. hızlı mı geldi evet hızlı geldi ama hamuru bir parmak kalınlıgındaydı :(
...r4/9/2026Sütlaç yemek istesem sütlaç söylerdim. Şekerpare söylüyorum sütlaç geliyor. Dönerin üzerinde çok yoğun baharat vardı bu bir tercih meselesidir kimi baharatlı sever kimi baharatsız. Döner tadı alamadım
...n3/17/2026et kuruydu farklı tatlı yolladırlar beğenmedim
...r11/1/2025Dürüm döner söyledim servis geldi. Sütlü kadayıfları eskiden çok iyiydi.
...l9/10/2025Kuru fasülye tadsızdı çok sevmedim
...ü6/16/2026Pideniz çiğ ve çok kötü acil paramın iadesini istiyorum!
...z6/8/2026Ben su böreği istemiştim ama peynirli kol böreği gelmiş
...u5/20/2026Neyini değerlendireyim ki. Sipariş verirken 312 TL'lik tavuk döner 349 tl ye çıkıyor.Lezzet olarak hiç güzel değildi.Yemek konusunda verdiğim paraya hiç acımam ama verdiğim paraya değmezmiş buz gibi
...h4/28/2026Berbat bir daha sipariş vermem
...r4/28/2026içerisinde eti geçtim yeşillik bile yok .Kupkuru.
...l4/27/2026sipariş çok geç geldi çorba soğumuştu ve tavuk suyu ile alakası yok tavuklu ezogelin demek daha doğru olur
...u4/25/2026Özen yok lezzet yok maalesef hata yaptım
...n4/18/2026Çok kötü bir çorbaydı
...ş4/17/2026kullanılan yağdan mı yoksa etten mi anlayamadım ama tadı ve kokusu çok garipti. Yiyemedim.
...i3/27/2026Akşama kadar çalışıyoruz. 300 liraya et döner alıyoruz içinde dönerden çok ekmekle soğan vardı . Aç kaldık …
...u3/3/2026çorba soguktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:1520:00
Sunday10:0016:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: ali.tekin.3@hs01.kep.tr

MERSIS number: