rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Wichio Sandwich & Gözleme

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Mehmetçik Cd. No:18A
...e26.06.2026Porsiyonu ideal yanlış hatırlamıyorsam 6-8 dilim falan gözleme vardı sandviçleri de büyük ve her zaman temiz geldi tavsiye ederim
...n25.06.2026Çok güzeldi kocamandı doyurucuydu ve yanında ikram içecek için teşekkürler
...g23.06.2026servis ve lezzet olarak iyiydi tavsiye ederim
...z23.06.2026işte böyle ❤️
...r22.06.2026tost harika ve sıcacık geldi herkese tavsiye ederim
...e22.06.2026Ekmeği çok büyük ve malzemeyi de bol koyuyolar hediye için de teşekkür ederim tavsiye ederim
...t20.06.2026ilk siparisimdi fiyatina gore iyiydi begendim
...a19.06.2026Çok özenli ve lezzetliydi
...r19.06.2026içeriği bol ve ürünler tazeydi elinize sağlık
...z19.06.2026Beğendim
...n12.06.2026Teşekkür ediyorum harika bir özen tertemiz bir paket❤️ama ne yazık ki gözlemeyi beğenemedim,benle alakalı olablir bana çok kalın geldi düşük puan vermeyeceğim yoksa bu özene haksızlık olur kly glsn🌸
...t10.06.2026Çok lezzetliydi, notu dikkate aldığınız için teşekkürler
...n10.06.2026gayet güzel ve lezzetli ve sıcak geldi elinize sağlık
...m10.06.2026içeriği bol ve tazeydi
...l09.06.2026Çok lezzetliydi paketlemesi vs herşeyiyle çok güzeldi
...l04.06.2026Sıcak ve lezzetliydi teşekkürler
...Ü06.04.2026Lezzetli ve doyurucu bir sandiviçti en önemlisi üçüncü bir kişinin yiyeceğeme dokunamaması için paketleme özenle yapılmıştı.👍
...k13.06.2026Sabah erken saatlerde siparis vermis olmamiza ragmen bazi urunler soguk bazilari sicakti. Yumurtanin soguk olmasi gercekten cok kotu ve gozlemeler hamur gibiydi biraz
...z20.06.2026Lezzetli değil ve domates salatalık eski koydular
...z07.06.2026Ablacım bu üçüncü olduğu için yazıyorum tostu bozdunuz çıtır çıtır nar gibi gelen tost gelmiyor artık sonra kullandığın ekmek bayat kenarlarından belli. Soğuk limonatayi tostun yanına koyup yollama 😤
...N05.06.2026Ekmek yoktu pakette.
...r06.03.2026Yanında verilen salata güzeldi fakat sigara böreği biraz fazla kızartılmış ve kurumuştu, ayrıca peyniri de bi tık daha bol olabilirdi fakat yine de güzeldi
...z24.05.2026Tek kelime ile muhteşem hijyen lezzet sunum paketleme tazelik herşeyi ile mükemmel elinize sağlık hayırlı işler 🙋🏻‍♂️❤️
...l03.06.2026Doyuran dev'in lezzeti ve doyuruculuğu gayet kaliteli ve yeterli .Emeğinize sağlık
...l03.06.2026Malzemeler kaliteli, sandwich çok lezzetliydi. Fiyat-performans açısından da oldukça başarılı.
...k03.06.2026ilk defa sipariş verdim ama galiba bağımlısı olacağım.Bütün ürünler taze ve lezzetliydi.Gözleme sıcacık ve çok güzeldi.Erken geldi,paketleme çok iyiydi.parasını sonuna kadar hak eden bir işletme.
...z31.05.2026Tuzsuzdu tuzda ekleyemiyorsun malum malzeme gözleme ama güzel lezzetli
...z28.05.2026Tost gibi tost harika.
...i27.05.2026Sandviç çok tazeydi
...z25.05.2026sandviç çok iyi yanlız limonatalar dikkatimi çekti dün satın aldiklarimla bugün aldıklarım arasında bayaa fark vardı dün ictiklerim mukemmeldi
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday07:0016:00
Sunday07:0015:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: