rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Nesh Waffle

KAPALI
TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
İstasyon Mah. İstiklal Cad. No:161/1
...k26.06.2026Notum dikkate alınmıştı siparişim hızlı geldi ve çok güzeldi müthişsiniz kolay gelsin.
...n14.06.2026Pops lezzetine bayılıyoruz
...k12.06.2026mukemmeldi
...ç05.06.2026çok güzeldi
...n04.06.2026notlara dıkkat ediyorlar cok guzeldıı ellerinize saglıkk
...i03.06.2026notumu ciddiye almışsınız çok mutlu oldum baya lezzetliydi teşekkürlerrrr🩷🩷🩷🩷🩷
...t30.05.2026hızlı geldi
...k29.05.2026Hamuru biraz ince geldi bana bi de tabaklamadan dolayı gelirken büyük ihtimalle devrilmişti ama önemli değil çünkü beni kırmayıp bir ricamı gerçekleştirdiler çok teşekkür ederimm tadıda gayet güzeldii
...z19.05.2026tek kelimeyle mükemmel
...t17.05.2026Güzel olmuş
...K14.05.2026Notlara falan dikkat ediyorlar çok iyi. Küçük bi tavsiye çileklerin kalitesini bi gözden geçirmeleri gerek.
...k14.05.2026Gerçekten harika hızlı teslimat ve harika lezzet
...z10.05.2026Her zamanki gibi güzeldi
...m05.05.2026nota dikkat edilmiş ve tam istediğim gibi yapılmıştı teşekkür ederim elinize sağlık
...ı04.05.2026Çok güzeldi göründüğünden daha dolgun👌🏻
...i30.04.2026Her söylediğimde çok lezzetli ve güzel paketlenmiş olarak geliyor
...İ24.04.2026Emre abi getirdi çok güzeldi teşekkürler
...k23.04.2026siparişi getiren kurye arkadas ismi emre olan siparişi çok iyi şekilde teslim etti hiç bir dökülme olayı yoktu gayette güler yüzlüydu kendisine çok teşekkür ediyorum. ☺️
...m17.04.2026Yeni kaplarda waffle çok dağılmış geliyor eski kap daha iyiydi onun haricinde tadı ve lezzeti harikaydı
...r07.04.2026kurye çok cana yakındı zaten nesh çok sevdiğim bir yer her zamanki gibi her şey çok iyiydi
...z04.04.2026çok iyiydi
...e23.03.2026Gayet bol meyveli çikolatası güzel
...i12.03.2026Çok güzeli özenle gönderilmiş
...m11.03.2026Sos biraz az olmuş ve biraz fazla muz vardı ananas ve çilek eşit miktarda olsa iyi olur onun dışında güzel tadı
...m28.02.2026Bir tık daha bol malzemeli olabilir ama her sey cok iyiydi
...n01.03.2026harikasınız ya mükemmel wafill
...m15.02.2026bir süredir güzel olmuyordu ama bugün hem çok güzel hem sosu boldu elinize sağlık. Kuryeye de teşekkür ederim
...E12.02.2026Her zamanki gibi çok iyi
...r09.02.2026güzeldi her sey tesekkurler
...n03.02.2026efsaneeee
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok