1121. Sk. 3...n10.06.2026Yemekler gayet lezzetliydi sadece cacık porsiyonu biraz az geldi birde kaşık çatal yoktu diğer firmalar gibi ekmek iki dilim koymamış fazla fazla koymuş bence başaralı
...n22.05.2026lezzetli ve porsiyonlar yeterliydi sadece musakkanin kıyması azdı teşekkürler
...r12.05.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık kuryede çok hızlı geldi
...l09.03.2026hem ucuz, hem kaliteli, hem hızlı, daha ne olsun. ekmeği bile fazla fazla koymuşlar. sağolsunlar. böyle esnafları yaşatıp, yüceltmemiz lazım.
...k01.03.2026kurye çok iyi ve hızlı
...l07.02.2026Öğlen yemeği için çorba ve tatlı söyledim. Sanki kapıda bekliyormuş gibi 10 dk. Da süper hızlı teslim edildi. Ayrıca 4 adet su ve fazla fazla ekmek de koymuşlar. Düşünmeden sipariş verin.
...k31.01.2026herşey çok güzeldi yalnız servis koyarsanız daha güzel olur:))
...ş12.01.2026Yerinde de yedik sipariş de ettik aldığınız para helal olsun
...u09.01.2026siparişte bi yanlışlık olmuştu anında telafi ettiler gerçekten çok kral bi işletme emeğinize elinize sağlık her şey gayet güzeldi
...ı05.01.2026Gayet lezzetliydi birazcık soğuktu ama normal
...n03.01.2026Yemekler lezzetli ve doyurucuydu. Teşekkür ederim.
...k28.12.2025Güzeldi menü ama salça aşırı miğdeme dpkundu yaktı salçayı fazlasıyla azaltmalısınız yoksa yemekler güzeldi
...y26.12.2025o kadar hızlı ki sipariş verdim 10 dk içerisinde evime geldi ve lezzetide çok güzeldi.ekmek çok çok koymuşlar doyurucu
...l22.12.2025eline sağlık her şey çok güzeldi
...ü21.12.2025lezzetli tebrik ederim
...z21.12.2025Çok hızlı, sıcak, lezzetli ve görüntü olarak da güzel geldi.Ellerinize sağlık
...l21.12.2025Fiyata göre çok çok iyi
...ç16.12.2025Bayılıyorum burayaa, notlara dikkat etmeleri de beni çok mutlu ediyor
...n09.12.2025Yemekler güzel, lezzetli ve gelen mönü doyurucu. Teşekkür ederiz Ünal usta. Emeğinize sağlık
...ş08.12.2025Her zamanki gibi özenli sıcak ve dolu dolu ellerinize sağlık
...n24.11.2025Her şey gayet güzeldi notlara da dikkat ediyorlar
...n14.11.2025her şeyi begendm elinize sağlık
...s11.11.2025Gayet başarılı ve lezzetli elinize sağlık
...l11.11.2025Yemek sıcacık, lezzetli ve çok güzeldi. Porsiyonu da tam kıvamındaydı, tadı harikaydı.
...ş05.11.2025Gayet güzel ve sıcaktı
...ç29.10.2025Ay vallah elinize sağlık herşeyiyle bayıldım ilk siparişimdi
...s26.10.2025yemekler guzeldivd sicakti paketleme cok iyiydi doyurucuydu
...z25.10.2025Çok güzeldi elinize sağlık porsiyon fiyatına göre çok iyi 🌟💫
...ğ24.10.2025Çok lezzetli ve güzel düşünceli bir işletme az olan ürünü sipariş vermemize rağmen bol bol ikram gönderdiler
...t18.10.2025Elinize emeğinize sağlık herşey bol bol geldi yiyemedik bile teşekkürler. Köfteler için ayrıca teşekkür ederiz.
Monday,Tuesday07:1520:45
Wednesday,Friday07:4520:45
Thursday07:3020:45
Saturday,Sunday08:0020:45