rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Akşam Simit

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Ali Nadi Ünler Bulvarı No:27/c*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z21.06.2026notuma dikkat edilmişti
...z15.06.2026uygun fiyatlı ve hızlı🙏🏻
...z04.06.2026hızlı ve taze geldi kuryeye çok teşekkür ederiz.
...n01.06.2026Mükemmeldi
...ü30.05.2026Restauranta yanlış pasta gönderimi konusunda yaşadığımız sorunu çözdüğü için beş yıldız veriyorum. Normalde de beğenerek alışveriş yaptığımız bir yer.
...s30.05.2026Çok iyi
...R25.05.2026hüseyin usta kalite
...n09.05.2026super
...z08.05.2026sigara börekleri taze ve sıcaktı teşekkür ederiz
...n16.04.2026Güzeldi……..
...z26.02.2026Güllaç çok iyiydi
...n05.04.2026nazik ikramınız için teşekkürler 🙏🏻
...k26.03.2026Fazladan ekler koymuştunuz çok teşekkür ederiz. Ayrıca pastalar çok taze ve güzeldi ellerinize sağlık Bol kazançlar 🫶
...ü23.03.2026Teşekkür ederim
...s05.02.2026iyi ler bol malzmeli
...l02.02.2026Yılların değişmeyen kalitesi.
...l28.01.2026Meyve suyu hediyeniz için çok teşekkürler kalitesi tartışılmaz zaten ellerinize sağlık
...i25.01.2026Çok kaliteli
...R04.01.2026Bu havada sipariş getiren kuryeden de Allah razı olsun.
...ı17.08.2025değişmeyen lezzet yıllardır
...n13.09.2025On numaraydı sadece biraz daha bol malzeme kullansanız ve aldıgım kahve resmen yarım olmasaydı daha iyi olabilirdi
...n12.09.2025Kaliteli temiz lezzetli kurye de hızlı teşekkürler
...s05.09.2025elinize sağlık
...l19.08.2025Sıcacık tazeydi lezzetliydi
...k09.06.2026antep peynirli poğaça aşırı tuzluydu yiyemedim biraz sudan geçirip yapsanız daha iyi olabilir tek sıkıntı baya tuzlu olması ama gayet güzel pişirilmiş hamuru da lezzetli diğer ürünler güzeldi
...n14.11.2025Trileçe geldi o gün yiyemedik ama ertesi gün yediğimizde dolapta olmasına rağmen ekşimişti ekşi gelmiştir diyemiyorum ama sütlü tatlı hassastır belki evde oldu ikram için teşekkürler incelik etmişsinz
...L13.11.2025simitleri felann harikaydi yalnızca pastasının iç kreması ekşimiş ve bayatlamisti onu. dışında herşey iyiydi hızlı geldi
...r07.09.2025Karışık Börek yerine karışık poğaça, kaşarlı simit yerine kaşarlı poğaça gönderilmiş, sanırım ürünler kalmadığı için ..
...u11.06.2026Kreması ekşiydi almayın
...a05.05.2026Bu restoranda iki kere farklı zamanlarda tek kişilik pasta söyledim ikisinde de pasta hem erimiş hem de parçalanmıştı
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:1523:45
Wednesday06:1523:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0090009169900014