rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Mantı
  • Pilav
  • Express Teslimat

Hangel Mantı & İçli Köfte

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
mansuroğlu mahallesi dumlupınar caddesi no 8 b bayraklı izmir
...k19.06.2026çok güzel
...r12.06.2026Lezzet olarak beğendim porsiyon bana yetti ancak erkekler doymayabilir :) fiyatına göre mük
...n08.06.2026Düzenli olarak sipariş veriyorum. Lezzet ve servis çok iyi. Sıcak geliyor
...Y24.05.2026tüm çeşitleri ayrı ayrı çok lezzetli. ellerinize emeğinize sağlık.
...n13.05.2026Israrla sipariş veriyorum nohut menüsünü çok beğeniyorum. Pirinç pilavı da bulgur pilavı da ayrıca lezzetli porsiyon gayet yeterli
...z27.04.2026elinize sağlık
...n22.04.2026mantı inanılmaz güzel, içli köfte haşlama olmasına rağmen hamuru tutuk ve aşırı yağlı geneli biraz yağlı yemeklerin ama 5
...a22.04.2026Platform yorum bile yaptırmıyor kuryesi yok platformun hiçbir zaman restoranın suçu yok
...n16.04.2026Bayadır mantı gibi mantı yememiştim,çok mutlu etti, ellerinize sağlık,şahane , keşke kuru nane istemeyi de akıl edebilseydim.
...ş13.04.2026Lezzetli
...A10.03.2026EFFF SAAAA NEEEEE
...r01.03.2026sürekli siparis verdiğim bir işletme gayette lezzetli.. fakat bugün fiş istediğim halde gondermediler. bende bir esnaf olarak bu sebepten puan kırmak istemedim. ama dikkate alınırsa sevinirim.
...ş14.02.2026Çok lezzetli çok
...n05.02.2026Emeginize sağlık, Porsiyon bi tık daha fazla olabilir belki,
...r03.02.2026Kurta döke döke getirdi sağolsun.
...r24.01.2026Tek kelimeyle mükemmel.. Gercek et gerçek hangel. Ellerinize sağlık..
...m20.01.2026Bu kadar lezzetli beklemiyordum, ellerinize sağlık
...r15.01.2026Kaliteli ve lezzetliydi.
...n07.01.2026Her zaman söylediğim yer güvenle yiyebilirsiniz ikram ve içecek için ayrıca çok teşekkürler
...N06.01.2026Özenli paketleme için teşekkür ederim.
...n31.12.2025uzun zamandır burdan sipariş veriyorum. hiç sorun yaşamadım yemekler her zaman kaliteli ve lezzetliydi. elinize emeğinize sağlık 2026 da da böyle devam etmeniz dileği ile yeni yılınız kutlu olsun
...n28.12.20252 yıldır sipariş veriyorum kaliteyi hiç bir zaman bozmadılar ellerinize sağlık
...k28.12.2025Muhteşem bir mercimek çorbası içtim ama şöyle ekmekler de çıtır çıtır gelseydi neyse ama çorbanın lezzeti hepsini kapatıyor. elinize sağlık
...m10.12.2025etli mantı çok lezzetliydi çok beğendim
...ş24.11.2025Mük
...A17.11.2025Yediğimiz en güzel gözlemelerdi… ellerinize emeğinize sağlık :)
...n11.11.2025Sıcakcık ve çok lezzetliydi
...n29.10.2025Hızlı ve güzel geldiği için teşekkürler
...u29.10.2025Dışarıdan yediğim en güzel mantı ,ellerinize sağlık 👍
...l07.10.2025Valla efsane. Biraz daha pismesini tercih ederim ama. Bir porsiyon yetmiyor bilginize :)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:1521:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: