rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Gurme Börekçim

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 39 inceleme
Barış Manço Cad. No:12
...r21.06.2026Gözlemelerin tadından boyutundan çok memnun kaldık bu lezzeti Kayseri’de başka yerde bulamazsınız ellerinize sağlık hep söylüyoruz
...y14.06.2026Ocaktan alınmış gibi sıcacıktı lezzetliydi annne gözlemesi gibi el açmasıydı düşük puan alması şaşırtıcı
...k31.05.2026Lezzet ve ilgi alaka çok iyi..
...y29.05.2026Sıcak ve özenli bir şekilde gelmesi güzeldi ancak patatesli istediğim gözlemenin peynirli gelmesi üzdü
...l20.05.2026gözlemeler gayet güzel ve sıcak geldi elinize sağlık
...R23.04.2026sürekli sipariş veririm çok güzel.
...r13.04.2026Çok sıcak ve hızlı geldi paketlemesi boyutu da çok güzeldi yapan ablaların ellerine sağlık artık vazgeçilmez yerim küçük not ve hediyeniz için de teşekkür ederim
...n13.04.2026Herzaman tercıh ettıgım mekan herseyıyle çok lezzetlıydı herzamankı gıbı♥️
...y31.03.2026Güzel sıcak geldi
...n14.03.2026PAKET COK GUZEL VE DUZENLİ GELDİ BÖREKLER LEZZZETLİ VE GUZEL firma sahibine TSK EDERİZ OZENLE HAZIRLADIĞI BÖREKLER İÇİN
...p26.02.2026süper di
...u12.02.2026Patatesli gözleme ve tulum kaşarlı gözlemeye bayıldık hamuru ve iç lezzeti iyi anne eli değmiş gibi :) ıspanaklı da peynir yoktu lezzet olarak da baharatlarla zenginleştirilebilir. Sıcaklık ve hız iyi
...ş05.02.2026Patatesli gözleme çok güzeldi Gözlemelere özellikle Mantarlıya kaşar seçeneği eklemeniz çok güzel olur
...ı03.02.2026sipariş hızlı bir şekilde sıcacık ulaştı taze ve lezzetliydi yanında küçük bir hediye jelibon gönderilmişti teşekkür ederiz ♥️
...l31.01.2026Ellerinize sağlık sıcacık geldi güzeldi teşekkürler
...t02.06.2026mantıyı küçücük çorba kabında yollamışlar şaka gibi yarım kg mantı okadarcıkmış bi daha almam bişey burdan
...n11.05.2026Çok acıydı.
...ı23.03.2026Öncelikle kıymalı sipariş etmeme rağmen yanlış geldi ürünlerin paketlemesi rezalet porsiyon resimdeki gibi değil daha küçük nakit seçtim kuryede para üzeri yoktu paranızı direk yiyin daha iyi
...u27.02.2026siparişler eksik soğuk yanlış geldi hiç tat yok birdaha almam
...r03.02.2026ice tea yazıyor tamek geliyor, çorba var siparişte gönderilmiyor. madem çorba yok niye o zaman arayıp haber verilmiyor veya seçenek sunulmuyor kafasına göre davranan işletme.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0020:00
Saturday08:0018:00
Sunday08:3017:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: