- Kahvaltı & Börek
- Express Teslimat
Gurme Börekçim
Gurme Börekçim Değerlendirmeler
...r
Dün
Gözlemelerin tadından boyutundan çok memnun kaldık bu lezzeti Kayseri’de başka yerde bulamazsınız ellerinize sağlık hep söylüyoruz
- Tulum & Kaşar Gözleme140 TL
- Fanta (33 cl.)60 TL
...y
1 Hafta Önce
Ocaktan alınmış gibi sıcacıktı lezzetliydi annne gözlemesi gibi el açmasıydı düşük puan alması şaşırtıcı
- Mantarlı Gözleme130 TL
- Ispanaklı Peynirli Gözleme130 TL
...k
3 Hafta Önce
Lezzet ve ilgi alaka çok iyi..
...y
3 Hafta Önce
Sıcak ve özenli bir şekilde gelmesi güzeldi ancak patatesli istediğim gözlemenin peynirli gelmesi üzdü
- Not availablePatlıcanlı Gözleme
- Katmer130 TL
- Ispanaklı Peynirli Gözleme130 TL
...l
1 Ay Önce
gözlemeler gayet güzel ve sıcak geldi elinize sağlık
...R
2 Ay Önce
sürekli sipariş veririm çok güzel.
- Katmer130 TL
- Tulum & Kaşar Gözleme140 TL
...r
2 Ay Önce
Çok sıcak ve hızlı geldi paketlemesi boyutu da çok güzeldi yapan ablaların ellerine sağlık artık vazgeçilmez yerim küçük not ve hediyeniz için de teşekkür ederim
- Karışık Gözleme150 TL
...n
2 Ay Önce
Herzaman tercıh ettıgım mekan herseyıyle çok lezzetlıydı herzamankı gıbı♥️
- Not availablePeynirli Gül Böreği
...y
2 Ay Önce
Güzel sıcak geldi
...n
3 Ay Önce
PAKET COK GUZEL VE DUZENLİ GELDİ BÖREKLER LEZZZETLİ VE GUZEL firma sahibine TSK EDERİZ OZENLE HAZIRLADIĞI BÖREKLER İÇİN
...p
3 Ay Önce
süper di
...u
4 Ay Önce
Patatesli gözleme ve tulum kaşarlı gözlemeye bayıldık hamuru ve iç lezzeti iyi anne eli değmiş gibi :) ıspanaklı da peynir yoktu lezzet olarak da baharatlarla zenginleştirilebilir. Sıcaklık ve hız iyi
- Ayran (20 cl.)35 TL
- Tulum & Kaşar Gözleme140 TL
...ş
4 Ay Önce
Patatesli gözleme çok güzeldi Gözlemelere özellikle Mantarlıya kaşar seçeneği eklemeniz çok güzel olur
- Mantarlı Gözleme130 TL
- Not availablePatlıcanlı Gözleme
- Patatesli Gözleme130 TL
...ı
4 Ay Önce
sipariş hızlı bir şekilde sıcacık ulaştı taze ve lezzetliydi yanında küçük bir hediye jelibon gönderilmişti teşekkür ederiz ♥️
...l
4 Ay Önce
Ellerinize sağlık sıcacık geldi güzeldi teşekkürler
...t
2 Hafta Önce
mantıyı küçücük çorba kabında yollamışlar şaka gibi yarım kg mantı okadarcıkmış bi daha almam bişey burdan
- Not availablePeynirli Gül Böreği
...n
1 Ay Önce
Çok acıydı.
...ı
3 Ay Önce
Öncelikle kıymalı sipariş etmeme rağmen yanlış geldi ürünlerin paketlemesi rezalet porsiyon resimdeki gibi değil daha küçük nakit seçtim kuryede para üzeri yoktu paranızı direk yiyin daha iyi
...u
3 Ay Önce
siparişler eksik soğuk yanlış geldi hiç tat yok birdaha almam
...r
4 Ay Önce
ice tea yazıyor tamek geliyor, çorba var siparişte gönderilmiyor. madem çorba yok niye o zaman arayıp haber verilmiyor veya seçenek sunulmuyor kafasına göre davranan işletme.
