- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Öz Doydum Kebap
Öz Doydum Kebap Ratings & Reviews
...z
1 week ago
Döneri MÜ-KEM-MEL idi! Çok teşekkür ederiz!
- Tombik Ekmek Arası Et Döner (80 gr.)520 TL
- Et Döner Dürüm (80 gr.)520 TL
...ı
4 months ago
Ben yine 5 vereyim ama kelle paçayı aynı kişi yapmıyor diye düşünüyorum.
...r
6 months ago
başarılı teşekkürler
- Tavuk Şiş Dürüm510 TL
- Tavuk Suyu Çorbası270 TL
...u
10 months ago
düşük puan vermek istemedim Sonuçta emek verilmiş Lahmacunun içine atılan malzemenin Tadı güzel sıkıntı yok ama hamuru çok kalın gerçekten yerken çenem ağrıdı. hamur inceltilip kıyma arttırılabilir
- Lahmacun270 TL
...r
11 months ago
cok hizli ve sicak geldi
- Ayran (30 cl.)120 TL
- Et Döner Dürüm (80 gr.)520 TL
...o
11 months ago
Valla ben vakit ayirip yorum yapmam reklam gibi, ama hak edene ne denir ki
- Adana Kebap1.040 TL
...n
9 months ago
Soğan dışında güzeldi
...n
6 months ago
Sıcak değildi özellikle rica ettim
- Ayran (30 cl.)120 TL
...u
8 months ago
dürümün yaninda ne bir turşu ne bir cinbiber vardı adana pek beğenemedim gramajı azdı
- Tavuk Şiş Dürüm510 TL
...s
9 months ago
Defalarca kez önünden geçtim ama nasip eve sipariş etmekmiş. Sıcacık ve ikramı ile geldi. Notumu arayarak ilettim dikkate alan Murat beye teşekkür ederim 🙏
- Urfa Dürüm530 TL
...ı
7 months ago
çok vasattı lavaş arası salata yedim
...k
3 months ago
Tadı çok yavan geldi
...n
11 months ago
Çok pahalı asla bu fiyata değmez
...n
1 month ago
çok lezzetsizdi
- Ayran (30 cl.)120 TL
...n
4 months ago
gerçekten özensiz bir teslimat pideler takla atmış şekilde geldi
- Coca-Cola (33 cl.)135 TL
...n
5 months ago
90tl lik ayran gelmedi fiyat iadesi de olmadı şubede 550 tl olan porsiyon kebap onlinde ne hikmetse 740 tl böyle devam :d
...e
8 months ago
01:15 de verdiğim sipariş 02:45 de geldi 1,5 km mesafeye. Suç restorantın mı yemek sepetinin mi bilemem. Ama yemek sepeti müşteri hizmetleri iletişimi yokmuş meğerse hiç bir muhatap bulamıyorsunuz.
...k
9 months ago
Künefe vıcık vıcık geldi. Kebap tadı tuzu yok, eski tadı gitmiş
...n
9 months ago
Dürümde lavaş öyle inceki yarısı domatesten dolayı su olmuş ve koptu. Çorbanın yanına kaşık yok baharat yok dürümün yanına ikram yok fiyatlar lüks hizmet ile tat ise sınıfta kaldı daha sipariş mi asla

