rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Salata
  • Pilav
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tarihi Kazancı Pilavcısı

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Lezzet Arası Mutfak (Restoran, CarrefourSA mağazasının alt katında) Akat Mah. Uğur Mumcu Cad. Mehtap Sok, MKM Kültür Merkezi No:1, (-1.) Kat, PK:34335 Beşiktaş/İS
...y13.06.2026Herzamanki gibi kalite akıyor abone olduk resmen
...y08.06.2026TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL ÖTESİ 20 dakika da geldi hem sıcacık hem lezzetli hemde yanında sütlü baklava ile geldi kesinlikle deneyin ellerinize sağlık teşekkür ederim.
...k25.05.2026Harikaydı
...r25.05.2026afiyetle yedim teşekkürler
...k22.05.2026İlk defa sipariş verdim bu rest dan ve inanılmaz sıcak geldi ayrıca çook lezzetliydi ellerinize sağlık
...p21.05.2026Normalde yorum atmam ama kesinlikle MÜKEMMEL BİR İŞLETME Resmen kalite herşey
...r06.05.2026hızlı, sıcak, lezzetli ve tam olarak olması gerektiği gibi. elinize sağlık gerçekten çok beğendim, ayrıca hediyeleriniz için de çok teşekkürler
...я03.05.2026teşekkürler güzeldi
...k26.04.2026Yine muhteşemdi
...k21.04.2026Muhteşemdi, elinize sağlık, müdavimi olucam
...r18.03.2026Sütlaç için minnettarım her şey çok lezzetliydi.
...z28.02.2026hem lezzetli hem hızlı, ikram tatlı içinde çok teşekkürederim.
...n25.02.2026biraz açgözlülük yaptım kavurma porsiyon az geldi gözüme biraz ilave istedim sağ olsunlar ikram olarak bir buçuk pozisyon göndermişler
...z15.02.2026Misafirim var mahçup etmeyin beni yazdım, daha güzel ağırlayamazdım, teşekkürler güzel insanlar
...n14.02.2026Uzun süredir bu kadar güzel tanetane dagılan bir pilav yememiştim elinize sağlık sürekli müşteriniz olucam teşekkür ederim
...u14.02.2026Tam bir sporcu ve diyet tabağı. ellerinize sağlık.
...u13.02.2026Yediğim en lezzetli pilavdı diyebilirim😊Favori yerim oldu😊Herkesin ellerine sağ.
...z13.02.2026Tane Tane yapılmış tadı tuzu yerinde olan bir yemek yedim. Tavsiye ederim. Ellerine sağlık herkesin. Favori listeme aldım:)
...n13.02.2026Muhteşemdi çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...s13.02.2026Tavuklu pilavı enfesti. Tane tane bir pilav yedim:) ikramlık içinde ayrıca teşekkür ederim.Tavsiye ederim.
...i13.02.2026Herşey harika pozitif bir personal ekibi yemekler hijyenik ve kaliteli her gün yediğimiz yer , TEŞEKKÜRLER.
...v10.02.2026MÜ KEM MELL
...n18.01.2026Gerçekten işinizi hakkıyla yapıyorsunuz ellerinize sağlık
...n09.11.20255 yıldızı niye verdim tek yıldız bile size fazla yediğim en kötü pilav kötü kuru fasülye, extra kokmuş nohut, ekşimiş mısır, bir tek cacık ve salata iyiydi onada şükür ayıp ayıp paranla rezillik
...ç15.04.2026Pilav ile kavurma inanılmaz tuzsuzdu, kuru fasülye tuz olarak çok daha iyiydi. Ama genel olarak tuz hariç tüm lezzet yerindeydi.
...y12.03.2026çok lezzetliydi çok memnun kaldım sadece ekmek 1 adet gelmiş sanırım unutulmuş. Sağlık olsun ellerinize sağlık
...l04.06.2026mercimek çorbasını beğenmedim tadı kötüydü bayat gibiydi, pilav güzeldi.
...s03.06.2026Pilav güzeldi cacık çok güzeldi porsiyon da güzel kuru fasulye idare eder ama porsiyonların az olduğunu düşünüyorum
...u27.04.2026Pilav lapaydı,tavuk da sert
...n26.03.2026Pilavın lezzeti güzel ancak porsiyonlar bu kadar ufaksa gramaj belirtilmeliydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: carrefoursa@carrefoursa.hs03.kep.tr

MERSIS No: 0203001707102126