- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Bursa İshakbey
Bursa İshakbey Ratings & Reviews
...u
2 weeks ago
1,5 iskenderin eti biraz daha fazla olmalıydı…🤗
- İshakbey Büyük İskender640 TL
...n
2 weeks ago
acısı çok fazla acı yiyemedim o kadar acıydı.Sipariste takla atarak gelmiş galiba sos falan kalmamış içinde
- İshakbey Etibol Büyük İskender Menü785 TL
...n
3 weeks ago
güzel iskender keyifli
- İshakbey İskender Menü560 TL
...a
1 week ago
ürün baydönerden geldi iyiydi
- İshakbey Acılı Atom Etibol Büyük İskender775 TL
...l
3 weeks ago
Et miktarı inanılmaz azdı
...z
2 weeks ago
Ne gözüm ne karnım doydu, afedersiniz. Belki kocaman kabın içinde küçük durduğu için aklım karıştı. Sos ve Tereyağı yok denecek kadar azdı, pideler sert ve kupkuru kalmış. Et lezzet iyiydi, tek yıldız
...t
4 days ago
Bursa ishakbey diye sipariş veriyorsunuz, Bay dönerden geliyor
...u
1 week ago
Salçalı ekmek 1.5 porsiyonda 50gr et zar zor var
...n
1 week ago
ishak bey diye resoran adı ama faklı resorandan geliyor. Baydöner ne alaka
...r
1 week ago
20 derece havada 15 dk içinde getirip döner ve pideler nasıl buz gibi olabilir ya. Isıtmadan hazır döner göndermiş gibilerdi
...z
1 week ago
kıyma döner ve berbat
...k
1 week ago
Büyük boy söyledigim halde yarısı yoktu paranızı çöpe atmayın ne lezzet ne içinde ne malzeme var poşet İskender’e benzer bişey yokdu yoktu içinde 3-4 parça döner vardın bol ekmek
...i
1 week ago
Direk buzluktan çıkarıp gönderseydiniz. Yiyemedim
...u
1 week ago
5-20 dakika sipariş süresi 1 saat sürdü buz gibiydi
...i
1 week ago
beğenmedim
...n
2 weeks ago
papsi max istedim normal göndermişler. iki İskender buz gibiydi.. Kullandıkları yağ ağzımda kaldı kaliteli değil. yoğurdunu biri dökülmüştü. fiş istedim fiş de göndermemişler. Gerçekten çok vasattı.
...r
2 weeks ago
sipariş yanlış ve eksik geldi, kola yerine ayrab göndermişler yoğurtta yoktu
...k
2 weeks ago
çok kötü çok çok kötü görüntü doluluk her şey çok kötü tadı da kötü her şeyi kötü
...u
2 weeks ago
Sırf ekmek, sos donmus . Tavsiye etmem
...n
2 weeks ago
Buz gibiydi
...z
2 weeks ago
Koydukları et toplasan 50 gram değil. Çorba un kokuyor. İskender’in sosu yok kupkuru ve dönerleri kıymadan. Tamamen pişmanlık
...a
3 weeks ago
iyii büyük boy söylemişiz :) ekmekten döner görünmüyordu
...r
1 month ago
Sipariş rezalet derecede soğuktu, ürün eksikti.

