rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Gözleme Evi

TESLİMAT
5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Öğüt Sokaği No:28
...u17.04.2026Düzenli sipariş veriyorum, hep sıcak hep lezzetli, bir kez deneyin derim
...r27.02.2026Çok lezzetli ellerinize sağlık
...r16.02.2026Çok güzeldi ve sıcacık teslim edildi
...r27.12.2025lezzeti gayet guzeldi, hizli geldi ve sicakti. Tek önerim patatesli kaşarlı gözlemenin icindeki kasar miktarinin arttirilmasi. Tesekkurler
...k01.12.2025Normalde yorum yazan biri değilim ama böyle işletmelere de yazmak gerekiyor cok lezzetliydi sıcacık geldi teslimat hızlıydı fazlasıyla elinize emeğinize sağlık cok beğendim🙏🏻☺️
...Z24.11.2025Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ve sıcacık geldi jestiniz için de teşekkürler
...l23.11.2025Her zaman tertemiz sıcacık ve lezzetli 👌🏻
...t17.11.2025çok beğendim tam olması gerektiği gibi
...l09.11.2025Her zamanki gibi sıcacık özenle paketlenmiş ve hızlı teslimat. Vazgeçilmez 🤍
...l01.11.2025Gözleme siparişimin yanında çay göndermişler. İnce düşünce için teşekkürler 🥰 Gözleme çok iyi.
...r03.10.2025Patatesli Kaşarlı gözleme gerçekten 5 yıldızı hakediyor.
...k30.09.2025Kahvaltı hazırlamaya üşendiğimde aklıma gelen ilk işletme cidden süper yapıyolar sanki yanımda pişirilmişte hemen yiyormuşum gibi sıcacık geliyor 🥹
...e03.08.2025öncelikle teşekkür ederim sıcak geldi ve el açması olması harika elinize emeginize sağlık hayırlı işleriniz olsun
...ı02.08.2025Elinize sağlık, ustamızın memleketi neresi :)
...u30.07.2025Sıcacık geldi tadı harika porsiyonu büyük mutlaka deneyin
...ş27.07.2025Çok sik sipariş varıyorum , her zaman Sicak geliyor .
...ş09.07.2025Sıcacık geldi doyurucu ve özenle paketlenmişti teşekkürler
...ş02.07.2025Lezzetli ve sıcacık geliyor
...n26.06.2025Çook iyi
...ş24.10.2025Güzeldi ancak keşke sıcak gelseydi
...r14.08.2025normalde çok seviyorum ama patates ve kaşarlıyı sevemedim servis güzeldi
...i13.11.2025Çok özenli ve sıcak geldi ancak ıspanaklı olan çok salçalu ya da kırmızı biberliydi anlayamadım, kahvaltı için söylemiştim kırmızı yağ içindeydi biraz üzdü :(
...K29.07.2025gözlemeler sıcaktan aşırı yumuşamış hamur bir şekilde geldi koydukları yaptıkları paketleme yanlış seçim bence içindeki malzemeleri de pek beğenmedim ıspanaklar çok çiğdi.
...z01.12.2025Gelen gözlemeler sıcacıktı ve çok lezzetliydi. Içindeki malzemesi de çoktu. Elinize sağlık
...r20.08.2025İlk siparişimde ateş gibi gelmişti harikaydı yine patatesli söyledim ama kaşarlı patatesli gelmiş kaşarı bana fazla geldi çok sevmiyorum yanlış gönderilmiş ama olsun yinede hatalar olabilir bazen
...t20.02.2026Sıcak geldi ama biraz nar gibi kızarmasını isterdim hafif de acılı olmasını
...n19.02.2026Çok tuzluydu, hamur çok sertti ve çok kurumuştu açıkçası yarısını yiyemedim ve üzülerek attım. Yorumlara bakarak aldım, o günün talihsizliğidir diye düşünüyorum..
...l22.12.2025Ayran gelmedi
...n24.07.2025gözleme pişmemiş gibiydi domates salatalık da çok kötüydü
...s18.08.2025Kasarlı ve sucuklu gozlemede toplam 4 sucuk 4 domates koyulmus. Alt tarafi hamurun icine urun koyacaksiniz onu da sayiyla yapmissiniz Bombos bir sey gonderilmis. Patatesli ise eksi ve tatsizdi. Berbat
Monday,Thursday,Saturday09:0016:00
Tuesday09:0016:30
Friday08:1516:00
Sunday09:0018:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ozden.erol@hs01.kep.tr

MERSIS No: