rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Liya Börek & Poğaça & Tatlı

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Kağıthane Sk. No:3, Gökmeydan mah. Kağıthane Sk. No: 3/A Odunpazarı/ESKİŞEHİR
...k22.06.2026Kol böreği gayet güzel yaprak sarması da soğuk gelmesine rağmen gayet lezzetli teşekkürler.
...ş21.06.2026uzun zamandır yediğim en iyi su böreği.
...i19.06.2026herzaman sipariş verdiğim pastahane sıcak ve taze gönderirler herkese tavsiye ediyorum....
...N18.06.2026Bütün ürünleri çok lezzetli istediğiniz ürün kalmadığında kafalarına göre kesinlikle gönderim yapmıyorlar hizmet kalitesi çok iyi. Ellerinize sağlık ve Teşekkürler.
...N14.06.2026Ellerinize sağlık hepsi birbirinden lezzetli.
...z22.05.2026Börekler sıcacık geldi. Poğaçalar tazeleydi.
...l13.05.2026gözleme siparişlerim gecikmeden yerinde yer gibi sıcak geldi tadıda güzeldi tavsiye ederim
...l03.05.2026hepsi harika idi ellerinize sağlık sıcacık geldi
...k24.03.2026Hepsi çok taze ve lezzetliydi ellerinize sağlık güzel bi işletme
...z15.03.2026bütün ürünleri taze ve lezzetli özellikle de tahinli olan yufka
...z15.03.2026tahinli kıtırı denemenizi tavsiye ederim
...l01.02.2026Hızlı ve sıcak geldi.Kıymalı börek çok lezzetli.İç harcı dolu dolu ve mide yakmıyor.
...H23.01.2026Çok güzeldi
...r12.01.2026o kadar ürün siparis verdim hersey tazeydi tebrik ediyorum var olun
...r12.01.2026söylediğim her ürün taze ve lezzetliydi.herseyi keyifle yedim. sarma süper 9/10
...a09.01.2026mini poğoçalarını seviyorum buldukça alıyorum teşekkür ederim ellerinize sağlık
...n06.01.2026güzeldi
...n14.12.2025Çok lezzetli ürünleri sürekli sipariş veriyorum
...r09.12.2025Sıcak, taze ve lezzetli. Fazla söze gerek yok, mükemmel.
...n09.12.2025tüm lezzetleri müthiş ve sıcacık geliyor.Kesinlikle tavsiye ederim.
...t03.12.2025kurye çok güler yüzlüydü teşekkürler
...i23.11.2025herzaman sipariş verdiğim yer,çok memnunuz,herkese tavsiye ediyorum...
...i23.11.2025tereyağlı simit bir harika
...u20.11.2025Kurye güleryüzlüydü siparişlerime gelince kıymalı börek çok güzel ve sıcacıktı simitte sıcacıktı
...n04.11.2025Börek çok güzeldi kıymalı sipariş vermiştim birde patatesli. Sıcak geldi sanki fırından yeni çıkmış gibi
...a30.10.2025evim neredryse 3.5 km uzaklikta buraya. sicacik geldi ayrica cok lezettli cok tesekkurler. hemm sicak hem citir citir ellerinize saglik
...l29.10.2025Sürekli sipariş verdiğim bir işletme mükemmel tatlar ve ilgili çalışanlar çok teşekkür ederim elinize sağlık
...r23.10.2025her zaman sıcak ve lezzetli börekler yiyebileceğiniz bir işletme
....21.10.2025Devamlı sipariş veriririm
....12.10.2025Oldukça lezzetli sıcak geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0018:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: suleyman.uregen@hs01.kep.tr

MERSIS No: