rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Bono Burger

TESLİMAT
Koşuyolu Cd. NO:41 Kadıköy
...n15.11.2025Çok başarılıydı hamburgeri
...n26.07.2025yorumlara guvenerek soyledim iyiki de soylemisimm coook guzeldi. ikram icin de tesekkur ederiim :)
...i01.08.2025ilk defa sipariş verdim doyurucu ve çok lezzetliydi. Bu zamanda taze ve sicak sipariș bulmak zor ona ragmen süperdi . Herkesin ellerinize sağlık . Bol kazançlar
...u31.07.2025Üç günde üç defa klasik burger yenir mi? Yeniyormuş… Elinize sağlık.
...u31.07.2025Koşuyolunu böylesine güzel bir lezzet ile tanıştırdığı için işletme sahibi Ömer Beye teşekkür ediyorum. Klasik Burger yemeyi özlemiştik. Gönül rahatlığı ile herkesin beğeneceği biz lezzet olmuş.
...t31.07.2025Lezzet ve hız açısından mükemmeldi
...u26.07.2025Mükemmel!!!
...p24.07.2025Önceki yorumumda övgü olarak yazdığım ne varsa x2 ekliyorum. Siz harikasınız!
...p22.07.2025Burger köftesi, ekmeği ve patatesi gayet güzel. Ellerinize sağlık. Diğer yorumlardaki uyarıları dikkate almanız da harika. Ufak bir bilgilendirme;burger ekmeğinin alt kısmı ıslaktı, sıcaktandır sanırm
...K21.07.2025Güzeldi elinize sağlık.
...t21.07.2025Yediğim en iyi cheese burgerlardan kesinlikle harikaydi
...k18.07.2025Yorum yapmıyorum genelde, ama çok iyiydi gerçekten çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık 🤘
...u14.07.2025Yediğim en güzel hamburgerlerden.Malzemler taze ve kaliteli. Patateslerler sıcak paketlendiği için doğal olarak yumşamış.Belki patetes paketinin içine kağıt havlu koyulusa nemi emer.Ellerinize S.
...n13.07.2025Gerek paketlemeniz eldiven koymanız servisiniz olsun gerek lezzetiniz olsun taktire şayan lakin köfte gramajının bilgisinizi lütfen revize edin 160 yerine 120 gr yazmanız size müşteri kaybettirmez
...s01.07.2025dolu dolu bi hamburger dağa az acı olsa muhteşem olurdu ama çok olmasına rağmen baya acı olduğu için doymamış gibi hissettim.patates ise fotodaki gibi aynen gayet güzel ve bol.
...n01.07.2025ilk defa söyledim ve gerçekten çok lezzetlidir. uzun bir aradan sonra adeta satın aldığım hizmetin karşılığını aldım. Her sey sıcacık geldi ve patatesler muhteşemdi. Ellerinize emeklerinize saglık 🧡
...ı27.06.2025kosuyolu tarafında keşfettiğim güzel bir lounge mekan mutfağı çok iyi ben bu kadar beklemiyordum burgerde 160 gr aşırı lezzetti bir et vardı kesinlik ile tavsiye ediyorum.
...o06.08.2025hamburger eti lezzetliydi begendim sadece ekmek ıslanmaya iyiydi. tatli için yorum yapmayacağım.
...n30.06.2025ilk tanişmamız güzel hamburgeri yanık ve kuru ekmekle olmadı köfte sulu güzel soslar güzel tek sorun ekmeği
...r30.01.2026et tam pismemis gibiydi (eger bu sekilde pisiriliyorsa sorulmasi gerekli ben az pismis sevsem de genelde ilk siparislerimde tam pismis siparis veririm), patateslerse kalmis yagda yapilmis tadi kotuydu
...n05.10.2025Pek sevmedim, ekmeği biraz bayat gibiydi ve çok ıslaktı. bence fiyatına göre ortalama bi hamburger
...I08.07.2025Köfte iyi pişsin diye not yazdım içi tamamen çiğ geldi yiyemedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday12:0023:00
Friday,Saturday12:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0925122568900001