- Döner
- Restoran Teslimatlı
Nusta Döner
Nusta Döner Değerlendirmeler
...n
Dün
Solu solu geldi ama sosu biraz fazla kaçmıştı
- Tıkabasa Dolma Döner350 TL
...k
2 Gün Önce
Her zaman ki lezzet çok güzel ve sıcak geldi
- Pepsi (33 cl.)95 TL
- Odun Ateşinde Tombik Tavuk Döner350 TL
...u
2 Gün Önce
Döner odun ateşinde olduğu için lezzeti harikaydı eski usulü özleyen herkese tavsiye ederim
- Odun Ateşinde Tavuk Döner475 TL
...a
3 Gün Önce
Çok Yakında bu lezzetle fiyatları arttırmazlar umarım, yediğim en iyisiydi odun ateşi bambaşka bişey tebrikler
- Beyti Odun Ateşinde Beyti (Tavuk Dönerden)360 TL
...z
3 Gün Önce
GERCEKTEN HAKKINI VERMİŞŞİNİZ TAVUK DÖNERİN ODUN ATEŞİ GERÇEKTEN FARK EDİYOR EMEĞİ GEÇEN HERKEZE TESEKKURLER
...n
1 Hafta Önce
Mükemmeldi herkese tavsiye ederim çok keyifle yedik
- Beyti Odun Ateşinde Beyti (Tavuk Dönerden)360 TL
- Tıkabasa Dolma Döner350 TL
...k
2 Ay Önce
Süper
...u
2 Ay Önce
tavuk yerine et gönderilder sandım tavuğu değişik ama güzel ve lezzetliydi, gramaj idealdi
- Odun Ateşinde Tombik Tavuk Döner350 TL
...n
2 Ay Önce
elinize saglik cok guzeldi
- Pepsi (33 cl.)95 TL
- Odun Ateşinde Tavuk Döner475 TL
...U
7 Ay Önce
lezzeti harikaydı. sanırım 10 dk içerisinde teslim edildi.
...z
7 Ay Önce
mukemmel döner
...y
9 Ay Önce
Eski usul özlediğimiz tavuk dönerci
- Pepsi (33 cl.)95 TL
- Silivri Ayran (20 cl.)60 TL
- Beyti Odun Ateşinde Beyti (Tavuk Dönerden)360 TL
...ı
10 Ay Önce
İnstagramda görüp bayadır denemeyi istediğim bir yerdi. Vadettiği gibi özlenen eski usul lezzetli tavuk döner.
- Odun Ateşinde Tavuk Döner Dürüm350 TL
...ş
8 Ay Önce
1 puanı yorumları dikkate almadığınız için kırdım içerisinde soğan ve domates olmasın diye not düşmüştüm soğanlı ve domatesli geldi bunun haricinde güzeldi elinize sağlık
...k
1 Ay Önce
Önceden daha güzeldi. Bu sefer aynı kaliteyi bulamadım.
...r
9 Ay Önce
tombik ekmekler bayattı hatta şöyle diyeyim ekmek kendiliğinden parçalanıyordu. dönere diyecek sözüm yok çok lezzetliydi.
...k
8 Ay Önce
Görüklede yedigim en kaliteli ve lezzetli döner olabilir. Uzun zamandir sossuz döner bulamıyordum. Bu çok iyi geldi..
- Pepsi (33 cl.)95 TL
- Odun Ateşinde Tavuk Döner Dürüm350 TL
- Odun Ateşinde Tombik Tavuk Döner350 TL
...z
1 Ay Önce
Tam pişmemiş ve soğuk geldi diğer şubeden yediğimiz döner ile buradan yediğimiz arasında dağlar kadar fark var
...a
5 Ay Önce
döner bayat gibiydi pek bana hitap etmedi.
...n
8 Ay Önce
Normalde severek yiyiyorum ama bu sefer tavuk çiğ olduğu için yiyemedim
...n
10 Ay Önce
Bu taraflarda sossuz eski usul döner yok diye denemek istedik içinden kaç farklı deri çıktı sayamadım , tadı da standart bi dönerciden aşağı kalır
...s
2 Ay Önce
Kokan bir tavuk deneyimi.. yiyemeden çöpe gitti.
- Özerhisar Ayran (245 cl.)90 TL
...r
8 Ay Önce
Berbattı ilkez denedim,bu kadar özensiz bir şey görmedim,gönderdikleri yoğurt yemeğin üstüne dökülmüş,ilk ve son siparişim olacak
...u
8 Ay Önce
eti değişik kokuyordu ve pişmemişti yiyemedim çöpe attım
...n
9 Ay Önce
Önceki siparişlerimde daha çok özenli ve lezzetli hazırlamıştınız. Kalite düşmesin lütfen.
...i
9 Ay Önce
siparis hizli geldi fakat çig geldi keşke biraz pişirseydiniz
...r
10 Ay Önce
yoğurdu çok cıvık ve suluydu baharat vardı çok tatsızdı lavaşla tavuk bütünleşmemişti yerken tavuklar dökülüyordu lavaş çok sert ve kuruydu yerken boğazımdan zor geçti
...k
9 Ay Önce
Sipaşimiz eksik