rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Yedi Kardeşler Balık Pişiricisi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 86 inceleme
926. Sk. 39\B
...n20.05.2026çok lezetliydi ve doyurucuydu sslatada cok güzeldi ustanın ellerine sağĺık
...i16.06.2026balik gercekten güzeldi. salataya gelince yeşillikler biraz daha özenle yıkanırsa ve tazeligine dikkat edilirse süper olacak. onun dışında balık guzel lezzetliydi. favorimsiniz
...u21.05.2026Her zaman ki gibi çok çok çok güzeldi elinize emeğinize sağlık sayenizde bu kadar sık sık ve güzel balıklar yiyoruz bütün diş kliniği müdaviminiz olduk çok teşekkür ederiz:)
...n21.05.2026Süper
...n20.05.2026Harika balıklar
...n20.05.2026Süper
...n20.05.2026Çok güzel notlar dikkate alınıyor herkese tavsiye ederim
...R17.05.2026Harika. En son ne zaman alabalık yedim hatirlamiyorum ama surekli aradim. Koca İzmir'de bir tek sizde var sanirim. Cok guzel ellerinize sağlık
...n09.05.2026Çok güzel herkese tavsiye ederim notlar konusunda çok titizler bu yüzden de ayrıca tebrik ederim
...k05.05.2026Efsane lezzetliydi balıklar ayrı güzel salata ayrı güzeldi emeğinize sağlık. Ayrıca baya sıcak geldi ✨
...u02.05.2026Her zamanki gibi harikaydı müthiş bir yer gerçekten herkese çok teşekkür ederim ayrıca helva için de çok çok teşekkür ederim:)
...n02.05.2026Cok lezzetliydi her zaman sipariş vereceğim teşekkürler
...u25.04.2026Çok çok iyidi yemeğe değerdi ellerinize sağlık hızlı ve sıcak gönderdiğiniz için de çok teşekkür ederim
...t22.04.2026Bu fiyatlara bu şekilde kaliteli balık yemek gerçekten çok zor işletmenin ellerine sağlık çok lezzetli ürünleri var yıllardır kalitesini hiç bozmuyor şiddetle tavsiye ederim
...t22.04.2026Muhteşem lezzetli ürünler uygun fiyat
...r21.04.2026Balıklar sıcak ve suyunda geldi teşekkür ederiz
...a19.04.2026Çok güzel pişirilmiş lezzetli ve porsiyon baya büyük doyurucu ellerinize sağlık 🫶🏻
...ş19.04.2026İlk kez yorumlara bakarak sipariş vermiştik.Hersey harikaydı.Sicak geldi balıklarınız.Mezeler harika.İkinci kezde verdiğimiz siparişlerden memnun kaldık.Umarim hep böyle devam eder. Teşekkürler🙏
...r13.04.2026ellerinize sağlık harikaydı hersey
...l12.04.2026balıklar güzel ve lezzetliydi tazeydi sıcak geldi teşekkürler
...n10.04.2026Hızlı ve sıcak geldi. Çok lezzetli teşekkürler
...o10.04.2026çok lezzetliydi 👍
...y27.05.2026iki dilim limon gelemiyorum dışında bir problem yok
...Ş09.05.2026Balık fena değildi ama salatanın içine soğan koymak nedir tamam parça soğan koymuşsun isteyen ayırır ama doğrayıp koymak nedir ya
...u03.06.2026Her zamanki gibi harikaydı ayrıca ikramınız için de çok teşekkürler ellerinize sağlık
...k07.04.2026sıcak geldi ve lezzetli idi
...k02.04.2026çok beğendim, elinize sağlık
...r02.04.2026Güzel pişmiş geldi. 1 kg söyledik 6 kişi doyduk. Ellerine kollarına sağlık olsun.
...l31.05.2026 kalamar koyu kahverengi idi o kadar beklemiş yağla kızartılmış ki ne yedik bilemedik . Dondurulmuş kalamarı alayıp bulayıp yollamışlar.çipura desen kılçığı bile yamuktu hiç tat yoktu
...e18.04.2026Bu sefer soğuk geldi:(((
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:1519:30
Saturday,Sunday11:1519:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: omer.kose.10@hs01.kep.tr

MERSIS No: