rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Nevoo Gözleme & Mantı

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hasan tahsin sk 7/b (Bahçelievler muhtarlık karşısı)
...n26.06.2026çok iyi elinize sağlık gayet lezsetli buluyorum gözlemelerinizi
...l20.06.2026�🌹🌹🌹
...t17.06.2026mercimek corbanizin tarifini isteyecegim en sonunda…
...t17.06.2026notlara dikkat edip her seye ozen gostermeniz cok tatli<3
...y14.06.2026Yanına gönderdiğiniz aparatifler için teşekkür ederim. Çok güzeldi
...l13.06.20265 yıldız
...l09.06.2026gerçekten çok kibarsınız, dükkanı yollamışsınız resmen çok teşekkürler . Elinize sağlık
...L03.06.2026Çok güzel ve hızlı geldi. Ellerinize sağlık
...İ31.05.2026Yanında bi de turşu olsaydı 10 numara 5 yıldız olurdu
...l31.05.2026Eminiz kesin çok güzeldir ilk yaptıgınızda elinize sağlık fakat yiyemedik , belki kuryelerin hatasıdır ama 2 saat beklemiş ürünü yollamakta sizin hatanız :) hatasız kul olmaz biz helal ettik
...n30.05.2026Pişileri efsane, öncesinde mantısı, ve gözlemelerinide denedim. Anne eli değmiş gibi, sıcacık, tertemiz, özenli. Ellerinize sağlık💐
...r30.05.2026Bu kalite inşallah hiç bozulmaz. Başarılarınızın devamını diliyorum. Ellerinize sağlık her şey muhteşemdi.
...l23.05.2026Kagıt olması cok iyi olmuş :) elinize sağlık kuruşuna kadar hakkını veren işletme
...l19.05.2026Sürekli sipariş veriyorum , her sefernde sıcak geliyor elinize sağlık. Bence paketleme yapınca plastik kapın iç tabanına yani gözlemenin altına kagıt gibi birşey koysanız yağ birikimi olmaz .
...l16.05.2026Sıcacık geldi ellernize sağlık
...a15.05.2026Lezzetli ve hızlı. Teşekkürler
...l06.05.2026Bütün ürünler herzaman çok lezzetli emeğinize sağlık
...e30.04.2026Çok lezzetli ve sıcacık geldi. Ellerinize sağlık 10/10
...n24.04.2026😋 elinize sağlık. Enfesti.
...r23.04.2026Patates kızartması ve tavukta biraz fazla tuz vardı.
...ü13.04.2026Yine hızlı sıcak ve tertemiz bir sipariş oldu .. eztra tadımlık için çok teşekkür ederim 🙏🙏 elinize emeğinize sağlık …
...a12.04.2026Pofuduk pişi yapsanız daha iyi ama yine de Lezzetliydi elinize sağlık
...r09.04.2026Her yemek çok lezzetli. Ellerine sağlık
...ü09.04.2026Şahane sıcacık eksiksiz ve tertemiz bir tabak…elinize emeğinize sağlık ..
...n08.04.2026Her şey çok sıcak ve güzeldi ellerinize sağlık inşallah hep böyle gider
...u21.03.2026Hepsi çok sıcak ve lezzetliydi. Çok temiz bir işletme .Ellerinize sağlık.
...n18.03.2026ÇORBA SICACIKKKK GELDİ TAVUKLU SALATA DA GÜZELDİ EVDE YAPILMIŞ GİBİİİİ, ELİNİZE SAĞLIK :)
...l18.03.2026Lezzetli temiz hijyenik sürekli tercih etme sebebim. İftar boyunca yanına koyduklarınız için teşekkürler hepsi birbirinden güzel ve lezzetliydi
...L16.03.2026manti çok lezzetli çok kaliteli ellerinize saglik
...r15.03.2026Enfes
Monday08:4522:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:4521:30
Saturday08:3021:30
Sunday08:1518:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: