rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Rıhtım Mangal

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Soğuksu Mah. Palmiye Cad. No:60/D*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...i22.06.2026Yorumlara dikkat ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Lezzet her zaman zirvede.
...e12.06.2026Thanks to this restaurant! They gave me a good portion of pilavi and was nice!!
...y11.06.2026merhaba bu 3.siparişim hiç biberden bu kadar memnun kalmadım ve ilk güzel yorum yaptığım mekan diyebilirim tavukların lezzeti maresi herşey 10 numara emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
...y08.06.2026merhaba düşündüğümden daha iyi lezzetli çok teşekkür ederim
...k06.06.2026Çok lezzetliydi
...k06.06.2026Ay nota dikkat ettiğiniz için ve çok lezzetli bir yemek yedirdiğiniz için çok teşekkür ederim <3
...i05.06.2026Ürün gayet sıcak bir şekilde elime ulaştı, paketleme özenli, tavuklar temiz ve her şeyin lezzeti gayet yerindeydi. İçiniz rahat bir şekilde sipariş verebileceğiniz bir işletme.
...r31.05.2026çoğu zaman yemek istediğimde aklıma gelen ilk yer.
...u22.05.2026İlk defa sipariş verdik çok memnun kaldık - tavuklar inanılmaz lezzetliydi - teşekkürler
...r19.05.2026ekseriyet yerim
...z17.05.2026Çok güzel ve sulu bir tavuk göğsüydü ilk siparişimdi kesinlikle artık sürekli sipariş veririm sadece pilav biraz yaglı onun dışında elinize sağlık ayran için çok teşekkürler
...U15.05.2026yeni favori yemeğim
...a15.05.2026hızlıydı sıcaktı lezzetliydi her şeyden bol bol vardı doyurucuydu tesekkür ederim
...U13.05.2026cok iyi bayıldım
...U13.05.2026mükemmeldi
...U13.05.2026cok iyi her zaman
...u04.05.2026bence tek sıkıntısı pilav fazla yağlıydı
...n27.04.2026Başarılı
...i17.04.2026çok lezzetli
...a14.04.2026Gayet başarılı alınır
...ş11.04.2026hakkını vermişler güzel bir işletme bulgur pilavı 10 numara tavukların marinasi süper olmuş ellerine sağlık
...ü05.04.2026Ürünler taze ve lezzetli sadece bu sipariş biraz geç geldi
...z02.04.202645-50dkya mangal ayağınızda gayet güzel pirzola özellikle ama kesinlikle F/P diyemem
...r31.03.2026Gene rıhtım mangal gene efsane olmuştu neredeyse her gün yiyorum
...n29.03.2026kesinlikle tavsiye ediyorum ilk defa içi kuru olmayan bi mangal tavuk yedim pilavı lapaydı ama yine de güzeldi
...r25.03.2026Abi her zaman mı mükemmel olur bütün notları okuyorlar rica ettiğimiz her şeyi yapıyorlar harika bir işletme süpersiniz teşekkür ederim
...k20.03.2026çok güzeldi teşekkür ederim eline sağlık ustam
...L17.03.2026çok fazla olup fiyatının bu kadar uygun oluşu korkuttu ancak yemek yemektir fazlasından zarar gelmez diyerek yedim herhangi bi sorun yaşamadım güzeldi
...i17.03.2026Müthiş lezzet
...k08.03.2026Elinize saglik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: quartbilisim@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0632108800600001