- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Can Çekti Kebap
Can Çekti Kebap Ratings & Reviews
...r
1 month ago
Bir kebap siparis ediyorsunuz ve sanki restaurantta donatilmis masa gibi bir paket geliyor elinize ki tazeligi ve lezzitine diyecek yok. Elinize saglik, kolay gelsin.
- Sarma Beyti Kebap850 TL
...s
1 month ago
Siparişler zamanında geldi ve lezizdi, ellerinize sağlık, fakat kurye paketleri sallayarak getirmiş, yemekler dağılmış, paketler daha dikkatli getirilirse daha iyi olur.
- Kuzu Şiş880 TL
- Sarma Beyti Kebap850 TL
- Kuzu Tandır Kebap880 TL
...u
1 month ago
Eksik yanları acı. Antepliler ama acı sıfır. Ama tırnak pide arası dürümleri mükemmel. Acı lazım
...n
2 months ago
lahmacunlar çok iyidi ellerinize sağlık şalgam suyuda tam adana işi
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
- Çoban Salata180 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)110 TL
...u
2 months ago
Pek değerinin bilinmediğini düşündüğüm bir restoran gerçekten çok iyi et yapıyorlar. Ayrıca lahmacunları da harika.
...k
2 months ago
Bir gün önce restaurantına gidip beğenmiştim,bugün eve sipariş ettiğimdede çok memnun kaldım,notum dikkate alınmış sıcacık hızlı geldi, lahmacun ve Adanayı denedim ikiside çok başarılıydı tesekkürler
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
...a
3 months ago
Mercimek çorbası oğlum severek tüketti bende hem Beyran çorbasını ve pideyi çok başarılı buldum
- Antep Usulü Beyran Çorbası510 TL
- Süzme Mercimek Çorbası220 TL
- Sucuklu Pide500 TL
- Not availablePatates Kızartması
...a
3 months ago
Kelle paça çorbası lezzetliydi
...n
4 months ago
mükemmel...
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
...ç
6 months ago
Antep mutfağını iyi bilen birisi olarak söylüyorum yemekler muazzam güzel. Beyran çorbası acayip iyi ama paketleme ciddi anlamda çok sıkıntılı…
- Antep Usulü Beyran Çorbası510 TL
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
...m
6 months ago
yemek sepetinde gordugume asiri mutlu oldugum restoran😁 herzamanki gibi harikaydi.Sicak geldi acili ezme haydari koymuslar diger restoranlar gibi kucuk kaplarda degil buyk porsiyon ve lezzetliydi👌
...i
6 months ago
Harika tek kelimeyle
- Tavuk Şiş660 TL
...e
5 months ago
Çok lezzetli ama fiyat biraz yüksek
...n
2 weeks ago
Dürümler buz gibiydi et degil sadece lavaş ve domates yedik dürümleri urfa veya adana olarak üzerine yazılmamış ayrılmamıs soğansız olan ayrılmamış keşke üzerine yazılsaydı
...ı
3 months ago
Çorba lezzetliydi.. fakat sipariş ettiğim tüm yemekler buz gibi geldi. Hadi buz gibi gelmesi sorun değil, mikro dalgaya atıp ısıttım. Fakat siparişimin gelmesi 2 saat 15 dakika sürdü. Birdaha asla…
- Antep Usulü Beyran Çorbası510 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...c
2 weeks ago
Ayranı su şişesine koyup göndermek nedir ya arayıp sorduğumda kapalı ayran bitmişti dediler bittiyse başkasının su içtiği şişelere mi koyup göndermeniz gerekiyor.hijyen kuralları Allah’a emanet.
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
...a
4 weeks ago
2 acısız lahmacun ve mercimek çorbası istemiştim.Mercimek kalmadığı için başka bir çorba yollayalım diye arandım.Ancak çorbasız 3 acılı lahmacun geldi.Malesef çocuk ne çorba içebildi ne de yemek yedi
...n
1 month ago
Yemek buz gibi olmuştu ve bu kadar kötü bir paketleme olamaz hadi yemeğin tadı güzel olur veya kötü olur salatanın tadı nasıl kötü olur şaşırtıcı orda bu kadar para verip rezil yemek yemiştim
...r
3 months ago
Yemeksepetine girdiğini görünce sevinçle hemen sipariş verdik kebaplar restoranttaki gibi güzel ve sıcak geldi fakat yanına koydukları bulgur pilavı bozuktu. Kaç günlük pilavdı acaba o? yazık ettiniz.
...n
4 months ago
İftara sipariş verdim.Lahmacunlar geldi,kebap gelmedi.Restoran ‘iftardan sonra gönderelim’dedi.Gelen kebap yanık ve azdı.Yoğunluk anlaşılır ama müşteriyi bekletmek ve böyle ürün göndermek hoş değil.
- Antep Usulü Lahmacun240 TL
- Cevizli Lahmacun310 TL
....
5 months ago
Hem pide hem de lahmacunların kenarları yanıktı ayrıca acısız lahmacun istedim acılı göndermişler.
...R
6 months ago
Çorbanın porsiyonu azdı yanında ekmek yoktu köfteler çok kuru ve tatsızdı salatanın üstünü streçlemeden ezmeyle haydari koymuşsunuz hiç hijyenik değil
...n
3 months ago
Siparişim tam bir buçuk saatte geldi.1 tane acılı 2 acısız istememe rağmen 2 acılı 1 acısız geldi.Zaten lahmacunların da acıdan yenilebilecek durumu yoktu.
...l
3 months ago
Pidelerin eti o kadar ağır di ki.Icinden kıkırdak parçası çıktı.Ilk defa bu restorandan siparis verdik pişmanlık..lahmacunn kenarları yanık..mezeler dersen fiyasko. yiyemedik malesef.paramiz çöp oldu.
...r
3 months ago
1.15 dk sonra haliyle soğuk geldi. 3 Lahmacun’a hiç yeşillik konmamış ve kıyması kokuyordu. Gönderdikleri mezelerde poşete akmıştı. Bırakın bir ıslak mendili, bir peçete bile konmamış. Büyük pişmanlık
...i
3 months ago
Yola çıktı mesajından sonra 1.5 saatte anca gelen buz gibi lahmacun.. arıyorum tatmin edici cevap yok.çıktı gelir birazdan deniyor, bu arada lahmacunlar çok yağlı (yağları dondugu için çok belliydi)

