- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
L'eclaır
L'eclaır Ratings & Reviews
...r
3 months ago
muazzam
- Fındıklı Ekler65 TL
- Böğürtlenli Ekler65 TL
- Bademli Ekler65 TL
- Klasik Ekler65 TL
...l
4 months ago
ellerinize sağlıııııkk o kadar lezzetliydi ki bir oturuşta yedik😻😻hepsi taptazeydi kremaları boldu çeşit olarak meyveliden çikolatalıya fıstıklısından vanilyasına EFSANEYDİİİİ
- Ekleristan Seçsin Karışık Paket (500 gr.)499 TL
...l
4 months ago
Çok lezzetliydi elime geçtiği gibi yedim 😄 10 dakikada bitti Taze ve gerçekten çok güzeldi kesinlikle tekrar sipariş veririm
- Ekleristan Seçsin Karışık Paket (500 gr.)499 TL
...ş
5 months ago
Çok güzeldi teşekkürler
...t
6 months ago
Çok tazeydi maglar
- Su (50 cl.)30 TL
- Not availableÇilekli Mag
- Not availableOreolu Mag
...u
6 months ago
Eklerler her zamanki gibi harika her ısırıkta lezzet şöleni yaşatıyor. kuryeniz çok tatlı ve kibardı teşekkürler 😌👌
- Not availableAnanaslı Ekler
- Böğürtlenli Ekler65 TL
- Frambuazlı Ekler65 TL
- Yaban Mersinli Ekler65 TL
- Not availableTiramisulu Ekler
- Not availableKestaneli Ekler
...y
8 months ago
Tazeydi bu sefer güzeldi
...l
11 months ago
teşekkürler tam istediğim gibi
...r
6 months ago
Güzeldi ama 1 saatte geldi
...l
7 months ago
Ekleristan seçsin seçeneğinde biraz daha güzel seçenekler konulabilirdi. 2-3 tanesi hariç basic ürünler konulmuş maalesef ama lezzet her zaman ki gibi güzeldi
- Ekleristan Seçsin Karışık Paket (500 gr.)499 TL
- Supangle199 TL
...y
10 months ago
Her zaman söylerim severimde Bugün tık bayat geldi ama
...n
3 months ago
Normalde ürünler güzeldi bu sefer bayat geldi
...r
4 months ago
Fiyatı pahalı geldi . İçindeki krema donuktu tadında sorun yoktu. Teşekkürler 😃💞
...z
6 months ago
Ne zaman bu maglerden sipariş versem sürekli birinden biri bitmiş oluyor bitiyorsa uygulamada güncellemeniz lazım onundışında lezzeti güzel
- Profiterol199 TL
- Supangle199 TL
...n
2 months ago
yumşacık güzell
- Ekleristan Seçsin Karışık Paket (500 gr.)499 TL
...a
10 months ago
Çok beğenemedim
...l
2 months ago
Berbat ötesi icecigimi bile gönderme zahmetinde bulunmamışlar
...r
2 months ago
berbattı antep fıstıklı ekler istemiştim kupkuruydu antep fıstık içinde bir tane bile tat yoktu
...k
5 months ago
Ürünler taze değildi pos istememe rağmen nakit ya da ibandan ödeme istendi son tüketim tarihine 2 gün kalmış ve sulanmış ürünler gelmişti tavsiye etmiyorum
...m
6 months ago
İstediğim dışında herşey geldi
...k
7 months ago
Seçtiğim ürün çikolata olan paketti. Fakat içinde meyveli bisküvili ne varsa doldurulmuş kafaya göre. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Eğer yazdığınız ürünleri getirmeyecekseniz koymayın listenize
...n
10 months ago
Bu nasıl ekler kupkuru tadı yok şekeri yok kreması yok asla almayın. Tiramisu desen kakaosu acı yine eh işte. Biraz böğürtlenli mag iyiydi. Bir eklere kaç lira alıyorsunuz ya düzgün yapın bari of
- Not availableBöğürtlenli Mag

