rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Paşam Pastanesi

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
NİŞANTAŞ M.DENKTAŞ C.DOKTORLAR ST.A BLK NO: 13 İÇ KAPI NO: 11B SELÇUKLU/ KONYA
...y07.06.2026Hem yazdığımız notlar dikkate alınmış olarak eksiksiz ve taze ürün geldi hem de dört kat merdiven çıktıktan sonra bile gülümseyen bir kurye getirdi, daha ne isteyelim?
...n21.05.2026dondurma her zamanki gibi çok güzeldi asla buzlu değildi bayılarak yedik tatlıları da güzeldi
...m21.05.2026tek kelimeyle harika paşam pastanesi Konya'da tek bence her ürünleri çok güzel
...r16.04.2026Teşekkür ederiz kolay gelsin.
...E08.04.2026Güzel ama fiyatlar fazla yüksek
...r27.03.2026Teşekkürler kolay gelsin.
...n26.03.2026tazeliği tadı mükemmeldi devamlı söylediğim tatlı
...k24.03.2026Burayı çok seviyorum ne alırsam alayım hep çok çok iyi ❤️
...n23.03.2026Dubai çikolatası ve tiramisu çok güzeldi. Malzemelerin kaliteli olduğu çok belli. Sadece gelirken tatlının kreması baya dışarıya akmıştı.
...n19.03.2026iyiki varsiniz
...ı18.03.2026harika! hepsi mükemmeldi, her şey tazeydi ve hepsi birbirinden lezzetliydi. notlar kısmında belirttiğim şekilde not yazılıp gönderilmişti, harikaydı. teşekkür ederim bundan sonra her zaman siz ❤️
...r12.03.2026fiyatlar biraz fazla ama tatları çok güzel
...ı09.01.2026Not yazma konusunda yardımcı olduğunuz için ve hızlı teslimat için teşekkür ederim. Pasta ve profiterol aldım çok lezzetliydi ellerinize sağlık:)
...n03.02.2026Ekler pasta süperdi un kurabiyesi taze eve güzeldi
...E03.02.2026Çok başarılı lakin 250 gramlık seçenekler de koysanız çok daha iyi olur 👍
...n15.12.2025Çok iyi
...l19.01.2026cok güzeldi ellerine saglik özenle paketlenmis
...n01.11.2025Teşekkürler . Vaktinden daha önce geldi . Taze ve lezzetliydi. Yanında ikram da göndermişler. Kurye personelimiz gayet kibar ve anlayışlıydı.
...t17.01.2026harika lezzet
...l04.12.2025Güzeldi teşekkür ederiz
...n07.11.2025Taze ve güzeldi
...ı13.06.2026Antep fıstıklı kadayıflı krema çok şekerli geldi onun dışında güzeldi
...t04.06.2026Normalde çok severim paşam pastanesini çalışanlar çok ilgili ve tatlı ama bu seferki siparişimde eklerler biraz bayattı maalesef 🥲ama normalde çok taze ve güzeldir tavsiye ederim🫠
...k09.05.20261 puanı kırma sebebim bütün külahlar kırılmıştı biz sizin külahlarınızı da çok seviyorduk ve hep sizden sipariş veriyorduk çok üzüldük
...l17.03.2026tatlılar süper fakat kaldiğımiz otele siparis verdik. paketin içine servis kaşığı vs koymamışlar
...ş27.12.2025Siparişler gayet lezzetliydi.Kuryede dakik ve saygılıydı.Çok teşekkürler elinize emeğinize sağlık
...n17.12.2025Cheesecake kıvamı güzeldi fakat çikolatası akışkan değildi kazandibinde üst kısmı is tadı geliyordu onu beğenmedim beyaz muhallebisi de kıvamı sakız gibi sünen bir kıvamdaydı
...p04.03.2026tatlılar gerçekten çok güzeldi sadece 1 profiterolun kasesi kırık geldi ellerinize sağlık
...r29.01.2026Tatlılar harikaydı ama taşınırken dikkat edilmediği için cikolata soslu olanlarin yarısı dökülmüştü. Diğer kaselerin dışı tamamen cikolataya bulanmıştı. Bunun için streç film yerine kapak olmalı.
...z11.05.2026Mükemmeldi , çok güzeldi. Yerken kendimden geçtim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: