rider-banner-icon
  • Express Delivery

Tost Express

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 500+ reviews
Kent Koop Mah. Batıkent Bul. Anıt İş Mer. No:255 Batıkent Kent Koop Mah.
...k6/15/2026Kırım tost iyiydi
...z6/1/2026Tost çok güzel fiyat performans 👍🏻
...r4/12/2026Baya iyi bir çok kez sipariş ettim her seferinde memnun kaldım hem lezzet hem hız. Tostlar harika genel olarak,gözleme de çok başarılıydı
...r12/9/2025İçi dolu doluydu, güzeldi. Tadı eh ama kötü diyemem. Sıcacık geldi. Teşekkür ederim ellerinize sağlık ⭐️
...k9/28/2025Hızlı geldi sıcak ve güzel
...ü9/15/2025mükemmeldi
...n5/1/2026Kuruydu ama malzemeler lezzetli ve doyurucu porsiyon
...ı9/27/2025Tostlar güzeldi fakat havuç suyu inanılmaz kötü nasıl kötü bilmiyorum ama muhtemelen su ile karıştırıp yollamışlar
...r7/7/2025Tadı çok güzel ama önceye göre bazlama küçülmüş patates azalmış gibi geldi
...z10/1/2025Hızlı ve güzel geldi
...U8/5/2025tostun bir tarafı fazla kızarmıştı ve içinde kaşar yok denecek kadar azdı
...l10/23/2025Karışık tostun tadı kötü
...ç6/11/2026tost yanık geldi
...k5/23/2026Tost yanık geldi başka siparişlerde dikkat ederseniz sevinirim
...ş5/16/2026Sadece kuru yanmış ekmek geldi içinde malzeme yok denecek kadar az çok kötü
...n5/3/2026Ayvalık tostu sipariş etmiştim tost içindeki Rus salatası ekşimişti
...z2/24/2026Geç geldi. Soğuktu. Tadi da kotu. Asla parasini hak etmiyor
...z2/4/2026Sizce patso gönderdiğiniz şey mi? Tostun yanına koyduğunuz baharatlı patatesi ekmeğe koyup göndermişsiniz.
...z1/11/2026Her zaman sipariş verdiğim yer. İnanılmaz lezzetli yapıyordu ama bu siparişim buz gibi kutular ezilmiş ve ıslak şekilde geldi. Umarım bozmamışsınızdır kendinizi
...c11/22/2025PORTAKAL SUYU GELMEDİ
...u5/2/2026uzun süredir yediğim bir yerdir ama bu siparişte et gerçekten çok kötüydü kırmızı biber doldurulmuş içine. et tadı vs yoktu sadece acı biber yedim resmen. umarım eskiye dönersiniz en kısa zamanda
...z9/10/2025Yanık bazlama ve içinde çiğ domatesler vardı malesef beğenemedim
...n2/3/2026Kömür yedim resmen
...z7/16/2025İş yerimize devamlı sipariş ettiğim bir tostu ilk defa kendi yerlerine gidip yedim ve arada 200 lira fiyat farkı vardı.. bu kadar fark asla kabul edilebilir değil. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim
...t11/22/2025Ne yazık ki yediğim en lezzetsiz tost ve gözlemeydi.. birkaç ısırık aldıktan sonra bıraktım. Keşke herkes yaptığı işe biraz saygı duysa.. Kavurmalı bazlamanın içerisindeki etlerin yarısı yağdı
...u11/10/2025çok kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0023:00

Restaurant information

KEP Address: soner.ozatici@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0815050140500012