- Express Delivery
Tost Express
Tost Express Ratings & Reviews
...k
1 week ago
Kırım tost iyiydi
- Crimean Tost559 TL
- Ayran (27 cl.)80 TL
...z
3 weeks ago
Tost çok güzel fiyat performans 👍🏻
- Karışık Bazlama Tost359 TL
...r
2 months ago
Baya iyi bir çok kez sipariş ettim her seferinde memnun kaldım hem lezzet hem hız. Tostlar harika genel olarak,gözleme de çok başarılıydı
- Patatesli Gözleme249 TL
...r
6 months ago
İçi dolu doluydu, güzeldi. Tadı eh ama kötü diyemem. Sıcacık geldi. Teşekkür ederim ellerinize sağlık ⭐️
- Klasik Patso Sandviç209 TL
...k
8 months ago
Hızlı geldi sıcak ve güzel
...ü
9 months ago
mükemmeldi
...n
1 month ago
Kuruydu ama malzemeler lezzetli ve doyurucu porsiyon
...ı
9 months ago
Tostlar güzeldi fakat havuç suyu inanılmaz kötü nasıl kötü bilmiyorum ama muhtemelen su ile karıştırıp yollamışlar
- Kaşarlı Kare Tost249 TL
- Yengen Tost319 TL
- Kaşarlı Beyaz Peynirli Gözleme279 TL
...r
11 months ago
Tadı çok güzel ama önceye göre bazlama küçülmüş patates azalmış gibi geldi
- Karmakarışık Bazlama Tost389 TL
...z
8 months ago
Hızlı ve güzel geldi
- Kaşarlı Sucuklu Kare Tost279 TL
- Yengen Tost319 TL
- İkili Karışım230 TL
...U
10 months ago
tostun bir tarafı fazla kızarmıştı ve içinde kaşar yok denecek kadar azdı
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...l
8 months ago
Karışık tostun tadı kötü
...ç
1 week ago
tost yanık geldi
...k
1 month ago
Tost yanık geldi başka siparişlerde dikkat ederseniz sevinirim
...ş
1 month ago
Sadece kuru yanmış ekmek geldi içinde malzeme yok denecek kadar az çok kötü
...n
1 month ago
Ayvalık tostu sipariş etmiştim tost içindeki Rus salatası ekşimişti
...z
4 months ago
Geç geldi. Soğuktu. Tadi da kotu. Asla parasini hak etmiyor
...z
4 months ago
Sizce patso gönderdiğiniz şey mi? Tostun yanına koyduğunuz baharatlı patatesi ekmeğe koyup göndermişsiniz.
...z
5 months ago
Her zaman sipariş verdiğim yer. İnanılmaz lezzetli yapıyordu ama bu siparişim buz gibi kutular ezilmiş ve ıslak şekilde geldi. Umarım bozmamışsınızdır kendinizi
...c
7 months ago
PORTAKAL SUYU GELMEDİ
- Yengen Tost319 TL
...u
1 month ago
uzun süredir yediğim bir yerdir ama bu siparişte et gerçekten çok kötüydü kırmızı biber doldurulmuş içine. et tadı vs yoktu sadece acı biber yedim resmen. umarım eskiye dönersiniz en kısa zamanda
...z
9 months ago
Yanık bazlama ve içinde çiğ domatesler vardı malesef beğenemedim
...n
4 months ago
Kömür yedim resmen
...z
11 months ago
İş yerimize devamlı sipariş ettiğim bir tostu ilk defa kendi yerlerine gidip yedim ve arada 200 lira fiyat farkı vardı.. bu kadar fark asla kabul edilebilir değil. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim
...t
7 months ago
Ne yazık ki yediğim en lezzetsiz tost ve gözlemeydi.. birkaç ısırık aldıktan sonra bıraktım. Keşke herkes yaptığı işe biraz saygı duysa.. Kavurmalı bazlamanın içerisindeki etlerin yarısı yağdı
...u
7 months ago
çok kötüydü

