Arpacı Cd. 48...ğ1/3/2026Her zamanki gibi çok lezzetliydi🌸 Ayrıca ikramlara da bayıldık teşekkür ederiz
...ğ12/17/2025Her zamanki gibi mükemmel gelip çiğ de almak isyiyorum ama iletişim bilgileriniz hiç bir yerde yok
...ğ12/8/2025Normalde yorum yapmam kaçıncı siparişim ellerinize sağlık mükemmel yerinizi bulsam gelip orda yiyeceğim 🌸
...k11/29/2025İnanılmaz lezzetiydi ev yapımı belli
...n11/27/2025Çok lezzetliydi
...r11/6/2025Her seferinde muhteşem tat
...r11/4/2025Asla pişman olmazsınız. Mantılarının tadı kusursuz. Çok ilgili ve alakalılar
...n10/16/2025Lezzetini çok beğendik çok güzeldi sadece porsiyon biraz küçük geldi bize
...n10/14/2025Son bir kaç siparişim kurye yüzünden sekteye uğrasa da nihayet kavuştuk :) ellerinize sağlık. Yine çok güzeldi her şey.
...Ş10/6/2025ÇITIR BÜYÜK MANTI ÇOK GÜZELDİ SICACIK GELDİ KIYMALI ÖZBEK MANTISI DA ÇOK GÜZEL VE SICAKTI PORSİYONLARI GAYET DOYURUCU SEMTİMİZDE GERÇEK MANTI TADINDA İÇİNDE KIYMASI OLAN EV MANTISI YAPAN TEK YER
...k9/12/2025ellerinize emeğinize sağlık teşekkürler ☺
...p9/10/2025Muhteşem ötesiydi. Hızlı ve sıcacık geldi. Ellerinize sağlık
...k9/5/2025Civarda böyle bir işletme açılması güzel oldu. Çok beğendim ara ara sipariş veririm buradan artık.
...a9/3/2025Harika el lezzeti olan bir kadın girişimcinin harika mantıları, kesinlikle tavsiye ederim tazecik ve çok lezzetli
...i9/1/2025Ellerinize sağlık hepsini denedik , hepsi şahaneydi.
...n11/21/2025Güzel geldi aslında.
...ı9/28/2025Fazla kızartılmış neredeyse yanmış onun dışında tadı yerinde, ayrıca soslu olanın da sosu unutulmuş sadece yoğurdu gönderilmiş
...ç8/20/2025Yediğim en iyi çıtır mantı kesinlikle yoğurdu da çok güzel elinize sağlıkkk
...n8/4/2025Son 3-4 gün içinde 3. Siparişim oldu, ellerinize sağlık. Çok lezzetliydi mantılar. Sadece yoğurt kaplarınız biraz yumuşak ve torbada sıkışıp dökülebiliyor. Onu da çözerseniz kusursuz olacak her şey.
...n8/4/2025Müptelası oldum resmen.
...k8/1/2025Cok lezzetli cok begendik. Tadina doyamadik daha birirmeden bir tane daha siparis olusturduk.
...n7/31/2025Öfff çok lezzetliydi mantı. Yoğurt miktarı da tam ayarındaydı. Tek sorun 1,5 porsiyon söylememiş olmam :(
...k7/30/2025harika👍
...l7/29/2025mantı güzeldi lezzetliydi çıtır mantı çıtır çıtır sıcacık geldi daha önce başka yerden söylediğimde çıtır mantılar yumuşamış olurdu buradan ilk kez denedim ve citirligini beğendim.
...n8/24/2025Ellerinize sağlık yine çok güzeldi. İçecek ikramınız için de ayrıca teşekkür ederim. Çok incesiniz.
...Ş8/24/2025KIYMALI ÖZBEL MANTISI ÇOK GÜZELDİ HAMURU İNCECİK İÇ HARCI LEZZETLİYDİ SEMTİMİZDE İLK DEFA GERÇEK ANLAMDA EV MANTISI YİYEBİLECEĞİMİZ BİR MANTICI BULDUĞUMUZ İÇİN ÇOK MUTLUYUZ EMEĞİNİZE SAĞLIK
...n8/17/2025Yoğurt kaplarını da değiştirmişsiniz, on numara olmuş. Teşekkür ederim ilginizden dolayı. Ellerinize sağlık.
...n8/13/2025Ellerinize sağlık. Sizin yüzünüzden haftada 2-3 kere mantı yiyorum :) güzel notunuz için de ayrıca teşekkür ederim.
...r6/28/2025belirtilen saatte ve sıcak geldi. paketleme iyiydi, sadece sosu biraz ac ıydı. hediye için teşekkürler
...ı12/28/2025Ne çatal koymuşlar ne peçete koymuşlar servis sıfır
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59