- Çiğ Köfte
- Express Delivery
Komagene Etsiz Çiğ Köfte
Komagene Etsiz Çiğ Köfte Ratings & Reviews
...z
3 days ago
Siparişimiz çok hızlı teslim edildi ilginiz için teşekkür ederiz hayırlı işler
...ı
1 month ago
Ben bu işletmeyi zaten çok seviyorum her yönünden ve yine muhteşemdi ellerinize sağlık
- Mega Çiğ Köfte Dürüm135 TL
...n
2 months ago
İstediğim gibi hazırlanmış özenli bir paketti ve çok hızlı teslim edildi. Teşekkür ediyorum hayırlı kazançlar. Favoriye eklendi ⭐️
- Not availableKıbrıs Tatlısı (190 gr.)
- Mega Doy! Menü325 TL
...Z
3 months ago
süperdi
...ı
3 months ago
gayet güzeldi
- Çiğ Köfte (500 gr.) Joker Porsiyon375 TL
- Not availableKomagene Ayran (27 cl.)
...m
4 months ago
Notları dikkate aldığınız için teşekkürler
...t
5 months ago
mükemmeldi
- Eti Crax Chili-Lime Aromalı Patlaklar (80 gr.)50 TL
- Mega Doy! Menü325 TL
...n
5 months ago
harikaydı
- Mega Doy! Menü325 TL
...y
6 months ago
biraz geç geldi fakat gayet başarılıydı eksiksizdi kuryede gayet anlayışlı ve nazikti biz memnun kaldık
...n
7 months ago
hizli geldi
- Çiğ Köfte (400 gr.)350 TL
...t
11 months ago
Hızlı geldi cigkofte yiyeceğim zaman burdan sipariş ediyorum tavsiye ederim
- Ülker Coco Star Hindistan Cevizli Bar (25 gr.)25 TL
- Ülker Albeni (40 gr.)35 TL
...k
11 months ago
her daim güzel ve aşırı hızlı
...n
11 months ago
Adliye şubesi oldugunu dusunuyorum o yuzden 5 yildiz verdim cok hizlilar ve temizler, tesekkurler. Adliye subesi degilse lutfen artik firma isimlerinin yanina sube isminde yazin
- Çiğ Köfte (400 gr.)350 TL
...l
Today
Az geldi cuma olduğu için 100 gram 50 fazla gelmesi gerekliyken sadece 100 gram geldi
...n
8 months ago
Hediye tavuk göğsü tatlısı için teşekkürler,ancak maalesef dürümleri çok beğenemedik malzemeler ya eksikti ya da çok azdı çoğunun tadını alamadım. Marul da aysberg gibi değildi yine de elinize sağlık
...n
11 months ago
Extra garnitür istedim koymadılar. Hızlı geldi
...z
4 days ago
3 tane eti cin aldım hiç birini göndermemişler.
...v
2 weeks ago
içerisindeki sebzeler bozulmuş sanki durum önceden hazırlanmış da yollanmış gibi hiç bu kadar kötü Komagene yememistim alırken düşünmelisiniz bir durum ztn siparisden 7 dk sonra gelmesi garip
...i
3 months ago
Ürünün malzemesi yoktu ful marul koymuşsunuz
...r
6 months ago
Eksik ürün gönderimini hangi kurumsal anlayışla açıklıyorsunuz bilmiyorum; ancak bu deneyim benim için ilk ve son sipariş oldu. Teşekkürler.
...i
6 months ago
Eksik siparş getirip fazla para aalıyorsunz ayranlar yok
...k
9 months ago
Ayran da söylemiştim yok craxıda hiç dökmeseydiniz
