rider-banner-icon
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

M Plus Pasta

Rating 3.4 out of 5 stars, 100+ reviews
Atatürk Bulvarı No:34C
...R6/7/2026Waffle bol malzemeli ve çikolatası harika lezzetli. Sipariş notuna dikkat ederek yapılan gönderim için müteşekkirim. Teşekkürler.
...R5/12/2026Her zamanki gibi sipariş notuna dikkat edilmiş. Harika lezzet. Teşekkürler
...r4/5/2026notuma dikkat edildiği için çok teşekkür ederim tam istediğim gibi bir waffledi,bayıla bayıla yedik kızımla elinize sağlık ❤️
...r3/31/2026harika lezzetler ya, efsane tatları ❤️ikramliklar da çok mutlu etti bizi gönlümüzü kazandınız teşekkür ederizz♥️♥️
...r3/23/2026pastalar güzeldi satıcı ilgiliydi teşekkür ediyoruz😊😊
...k3/23/2026wafflın tadı harikaydı hızlı geldi tekrar tekrar yemeyi düşünüyorum
...i2/20/2026beğendiğim severek sipariş verdiğim bir işletme porsiyon olarak çok doyurucu
...R2/1/2026Waffle çok iyi. Fakat servis ve paketleme iyi değil. Son siparişler waffle için özel olan plastik kapla gönderilmiyor. Bu nedenle waffle geniş kapta dağılıyor. Lütfen dikkate alınız.
...e1/24/2026Seviyoruzz.çikolatası malum x yere göre çook üst düzey tek eksik üzerinde fındık fıstık olmaması
...e1/18/2026Çikolatanız harika lütfen bozmayın
...R1/12/2026Waffle çikolatası harika. Malzemeleri her zamanki gibi dolu dolu. Teşekkürler
...R9/15/2025Waffle’ın çikolatası harika. Sipariş notunu dikkate alan ender işletmelerden birisiniz. Teşekkürler.
...u9/12/2025Bayıldıkkk elinize sağlık
...ı9/10/2025Waffle ve kola sipariş verdim. Waffle güzel bir kabın içinde geldi. Tadı da güzeldi. Kolayı göndermeyi unutmuşlar ve aradığımda yanında hediye tatlıyla beraber göndermişler teşekkür ederim.
...R9/5/2025Harika ve lezzetli waffle. Kivi bulunmadığında yaz mevsiminde muz ve çilek yanına şeftali eklenmeli. Çok sade kalıyor. Lütfen dikkate alınız 3. meyve çeşidini ;)
...a7/17/2025Bu defa gelen San Sebastian daha öncekilerden de güzeldi. Elinize emeğinize sağlık. soslar ayrı kapta geldi. ince fikriniz ve hediyeniz için teşekkürler
...n6/30/2025mükemmel
...a2/1/2026waffleyi beğenemedim pek çok soğuktu ek olarak uzun sürede geldi hazırlandıktan sonra 40 dk gibi bir süre
...a1/14/2026çalışanlar çok tatlı. ellerinde biten ürünü telafi etmek için iletişime geçtiler vs. ama ürün ekşimişti.
...n6/26/2025Bask Cheesecake ve profiterol siparişi vermiştim, bask cheesecake yerine reçelli bir tatlı göndermişler tadını beğenmedim. Profiterol harikaydı.
...n12/28/2025Tatlar 80 dk beklemeye değecek kadar güzel değil :)
...k4/6/202650 dk gibi bir sürede geldi ve gelirken içindeki çoğu şey poşete akmıştı
...m4/7/2026Tadı ekşi, rengi kahve !! ürünün bozukluğu gözükmemesi için çikolatası üzerine eklenerek paketlenmişti, çikolata tüm pakete yayılmıştı, berbat bir siparişti,çöpe attım, destek ekibi de yardımcı olmadı
...n2/7/2026Çikolatalı pasta siparişi verdim lotus lu pasta geldi
...ş1/21/2026çok geç geldi ve sipariş notum dikkate alınmamışşşş
...a1/13/2026notu bile koymamışlar
...r6/29/2025berbat ya lotuslu cheescake kac günlüktü bilmem kenarları kurumuş yerken midem bulandı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0734246146800001

Legal Name

RBR MPLUS GIDA LİMİTED ŞİRKETİ

M Plus Pasta