İğdeağacı Sk. Gümüşpınar Mahallesi İğdeağacı Sokak No 37 Daire 10 Kartal / İSTANBUL...r3/1/2026Yağlama gayet güzel ikinci siparişim fakat yoğurt komple dökülmüştü bi öncekinde böyle bi sorun yaşamamıştım fakat tekrar olmasını istemem yoğurdun konulduğu kabın streçlenmesini tavsiye ederim
...t11/30/2025Oldukça lezzetli yapıyorlar. Sanki aileden biri yapmış gibi.
...z11/28/2025İkramlar icin tesekkurler
...n11/27/2025Çok lezzetliydi
...z11/4/2025Elinize saglik. İkramlar icin tesekkurler.
...t10/23/2025Ürün olağanüstü lezzetli. Ürünü sağlayan restoran ürünü hazırlıyorZ i. Ancak 1 saate yakın kurye bekliyor. Sizce bu adaletli bir sistem mi? Saatlerce kurye beklemek zorunda mı hem biz hem restoran?
...k10/20/2025Gerçekten lezzetli ve tad uyumu çok güzel. Ellerinize sağlık.
...t10/14/2025İlk defa denememe rağmen kayseri yağlamasına bayıldım.Yanında gönderdiğiniz kek ve su için teşekkür ederiz.Ellerinize sağlık.
...i10/12/2025Allaahımmm harika yağlamalar enfeess
...y10/8/2025Cok cok cok cok iyiydi. Cok lezzetliydi. Ellerinize saglik 🙏🏻
...u9/29/2025Daha lezzetli çok az şey yemişimdir tavsiye ederim
...n9/17/2025Gerçekten lezzeti ve malzemesi tam yerindeydi. Lezzetin yanında notları dikkate alarak ilgilendikleri için +5 yıldız daha verebiliriz :)
...n9/13/2025Çok beğendim elinize sağlık
...ç7/27/2025Geldiği gibi bitti. Mükemmeldi. İkram içinde teşekkür ederiz
...k9/3/2025İstanbul’da gerçekten başka yer aramaya gerek yok Kayseri’ye gitmeye hiç gerek yok :) Uzun zamandır yiyorum lezzet hep aynı teşekkürler…
...n8/20/2025Sicacik ve hizli geldi, cok lezzetliydi cidden. Ikramlariniz icin de ayrica tesekkur ederimm 💕
...n8/15/2025Denemek için aldım iyi ki almışım sıcacık geldi beklediğime değdi
...u8/10/2025Zirvede olduğunuz için yorumu geç görebilirsiniz:) herşey mükemmeldi açıkçası ilk kez sipariş verceğimiz için tereddüt ettik ama mahçup olduk bu lezzet karşısında. İkramlar için teşekkürler:)
...n8/6/2025Geçen sefer siparişte yanlışlık olmuştu eksik gelmişti bu sefer telafi etmek için bir sürü şey gönderip tatlı bir not birakmislar. Yaglamaya diyecek yok zaten nerdeyse her hafta sipariş ediyorum.
...n8/2/2025hayatımda yediğim en lezzetli yağlama olabilir. ellerinize sağlık
...z7/28/2025çok lezzetli idi
...n7/8/2025Yaglama ilk kez yedim ve cok sevdim. Tahmin ettigim kadar agir bir yemek degilmis gayet lezzetliydi. Yogurdu da guzeldi. Ikram icin tskler
...i7/1/2025İnanılmaz iyi! Yağlama rüya gibi, hayatımda yediğim en iyi şeylerden biri. İkramlar da bir o kadar lezzetli, ve soğuk su gönderiyorlar bu nasıl bir inceliktir. Diyette olmasak her gün sipariş veririm.
...z7/1/2025Çok lezzetliydi ellerinize sağlık ikram için de teşekkürler ❤️
...E6/26/2025Harbi çok iyiydi. Eve söylenmez yağlama diyerek sipariş verdim fakat mükemmeldi. Yağlamam geldiğinde kesinlikle bu adreste olacağım. Elinize sağlık, iyi çalışmalar dilerim.
...r11/29/2025İlk kez Kayseri yağlaması yemiş bulundum ama beklentimin altında kaldı.
...ğ7/12/2025İkinci söyleyişim maalesef ilki mükemmeldi ama iki inanılmaz kötüydü.
...ş11/8/2025Sonunda gerçek ve bol kıymayla yapılan bir ürün yedik. Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi. Yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz
...n9/19/2025Yoğurt patlak kapım bile yoğurt oldu.sarımsaksız istedim sarımsaklı yoğurt geldi.yağlama pakette dağılmış
...K6/26/2025Yoğurt yok çatal bıçak yok sadece yağlama dağılmış şekilde birde ikram gofret
Monday18:3023:45
Tuesday17:3023:59
Thursday18:1523:30
Friday18:3023:30
Sunday10:3023:59