- Manti
- Express Delivery
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi
Lezzet-i Aşk Mantı & Yağlama Evi Ratings & Reviews
...r
3 months ago
Yağlama gayet güzel ikinci siparişim fakat yoğurt komple dökülmüştü bi öncekinde böyle bi sorun yaşamamıştım fakat tekrar olmasını istemem yoğurdun konulduğu kabın streçlenmesini tavsiye ederim
...t
6 months ago
Oldukça lezzetli yapıyorlar. Sanki aileden biri yapmış gibi.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
- Sarıyer Kola (33 cl.)85 TL
...z
6 months ago
İkramlar icin tesekkurler
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...n
6 months ago
Çok lezzetliydi
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...z
7 months ago
Elinize saglik. İkramlar icin tesekkurler.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...t
8 months ago
Ürün olağanüstü lezzetli. Ürünü sağlayan restoran ürünü hazırlıyorZ i. Ancak 1 saate yakın kurye bekliyor. Sizce bu adaletli bir sistem mi? Saatlerce kurye beklemek zorunda mı hem biz hem restoran?
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
- Sarıyer Kola (33 cl.)85 TL
...k
8 months ago
Gerçekten lezzetli ve tad uyumu çok güzel. Ellerinize sağlık.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...t
8 months ago
İlk defa denememe rağmen kayseri yağlamasına bayıldım.Yanında gönderdiğiniz kek ve su için teşekkür ederiz.Ellerinize sağlık.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
- Sarıyer Kola (33 cl.)85 TL
...i
8 months ago
Allaahımmm harika yağlamalar enfeess
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...y
8 months ago
Cok cok cok cok iyiydi. Cok lezzetliydi. Ellerinize saglik 🙏🏻
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...u
8 months ago
Daha lezzetli çok az şey yemişimdir tavsiye ederim
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...n
9 months ago
Gerçekten lezzeti ve malzemesi tam yerindeydi. Lezzetin yanında notları dikkate alarak ilgilendikleri için +5 yıldız daha verebiliriz :)
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...n
9 months ago
Çok beğendim elinize sağlık
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...ç
11 months ago
Geldiği gibi bitti. Mükemmeldi. İkram içinde teşekkür ederiz
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...k
9 months ago
İstanbul’da gerçekten başka yer aramaya gerek yok Kayseri’ye gitmeye hiç gerek yok :) Uzun zamandır yiyorum lezzet hep aynı teşekkürler…
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...n
10 months ago
Sicacik ve hizli geldi, cok lezzetliydi cidden. Ikramlariniz icin de ayrica tesekkur ederimm 💕
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
- Niğde Gazozu (25 cl.)50 TL
...n
10 months ago
Denemek için aldım iyi ki almışım sıcacık geldi beklediğime değdi
...u
10 months ago
Zirvede olduğunuz için yorumu geç görebilirsiniz:) herşey mükemmeldi açıkçası ilk kez sipariş verceğimiz için tereddüt ettik ama mahçup olduk bu lezzet karşısında. İkramlar için teşekkürler:)
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...n
10 months ago
Geçen sefer siparişte yanlışlık olmuştu eksik gelmişti bu sefer telafi etmek için bir sürü şey gönderip tatlı bir not birakmislar. Yaglamaya diyecek yok zaten nerdeyse her hafta sipariş ediyorum.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
- Sarıyer Gazoz (33 cl.)85 TL
...n
10 months ago
hayatımda yediğim en lezzetli yağlama olabilir. ellerinize sağlık
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...z
11 months ago
çok lezzetli idi
...n
11 months ago
Yaglama ilk kez yedim ve cok sevdim. Tahmin ettigim kadar agir bir yemek degilmis gayet lezzetliydi. Yogurdu da guzeldi. Ikram icin tskler
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...i
11 months ago
İnanılmaz iyi! Yağlama rüya gibi, hayatımda yediğim en iyi şeylerden biri. İkramlar da bir o kadar lezzetli, ve soğuk su gönderiyorlar bu nasıl bir inceliktir. Diyette olmasak her gün sipariş veririm.
...z
11 months ago
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık ikram için de teşekkürler ❤️
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...E
1 year ago
Harbi çok iyiydi. Eve söylenmez yağlama diyerek sipariş verdim fakat mükemmeldi. Yağlamam geldiğinde kesinlikle bu adreste olacağım. Elinize sağlık, iyi çalışmalar dilerim.
- Kayseri Yağlaması ( 2 Adet )450 TL
...r
6 months ago
İlk kez Kayseri yağlaması yemiş bulundum ama beklentimin altında kaldı.
- Niğde Gazozu (25 cl.)50 TL
...ğ
11 months ago
İkinci söyleyişim maalesef ilki mükemmeldi ama iki inanılmaz kötüydü.
...ş
7 months ago
Sonunda gerçek ve bol kıymayla yapılan bir ürün yedik. Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi. Yanında gönderdiğiniz hediyeler için de çok teşekkür ederiz
...n
9 months ago
Yoğurt patlak kapım bile yoğurt oldu.sarımsaksız istedim sarımsaklı yoğurt geldi.yağlama pakette dağılmış
...K
1 year ago
Yoğurt yok çatal bıçak yok sadece yağlama dağılmış şekilde birde ikram gofret

