rider-banner-icon
...n10.06.2026hızlı ve aşırı sıcak geldi. ürünler gayet güzel
...m07.06.2026uzak olmasına rağmen sıcak geldi. lezzetide güzeldi
...u15.05.2026Bir dürümü bile gayet doyurucu 👏 tavuğu lezzetli, sosu da dengeliydi. Ayrıca Patates kızartması taze ve sıcaktı. Küçük hediyenizi görünce tebessüm ettim 🤗 teşekkür ediyorum.
...k08.05.2026Dönerleri gerçekten çok lezzetli
...z07.05.2026Özellikle patates kızartması mükemmeldi çıyır çıtırdı. Dönerleride lezzetliydi
...m01.04.2026Çok güzel ikramları helal olsun
...n28.03.2026harikaydi tertemizdi
...n09.03.2026lezzeti güzel ve sıcaktı
...e28.02.2026ellerinize sağlık çok lezzetliydi
...p28.02.2026ikram için çok teşekkürler döneriniz gayet lezzetliydi.
...n16.02.2026çok güzel bir dönerdi ikramınız için teşekkürler çok incesiniz 😊
...r12.02.2026⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...n10.02.2026Sicak geldi güzel lezzetli
...z08.02.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık
...r21.01.2026öncelikle kuryenin ellerine sağlık tüm luryeler kral adamlar donerizde çok güzel elinize sağlık
...U06.01.202610/10 Herkese Tavsiye Ederim.
...Z16.12.2025ızgara köfte dürüm dolu doluydu patso da güzeldi, ellerinize sağlık 🌸
...l03.04.2026Tadı güzeldi fakat hem soğuk geldi hemde çok yağlıydı
...u01.04.2026patso ya ketçap ve mayonez sokmayı unutmuşunuz. dönerler lezzetliydi ama farklı bi tat vardı
...r07.03.2026Gayet güzel olmuş teşekkürler.. Dönerden çok patates kızartması vardı..
...n28.02.2026Profiterol yerine supangle gönderilmiş onun haricinde lezzet ve ikramınız için teşekkür ederim hayırlı işler
...z01.11.2025Şiparişim eksik ve yanlış geldi ama döner idare ederdi
...m01.04.2026döner güzel ama patates kızartması hamur gibi haşlama gibiydi
...ç20.12.2025Döneri gayet başarılıydı yalniz köfte ekmek maalesef çok kötüydü içinde garnitür namina bişey yoktu köfte üç tane ve malesef köfteler plastik gibiydi. keşke dönerleri kadar köfteyede özen gösterseler.
...r23.09.2025kurye hızlıydı, dönerin sosu gayet yerindeydi, özellikle, lavaş hiç dagılmadı, ve lezzetide, çok iyiydi, artık favorim oldu diyebilirim
...k07.04.2026Patates eksik geldi ? 3 gelcekti 2 cikti
...n14.02.2026lavaş hamur gibiydi ve soguktu yarim saat oldu elimize ulasali ama soguktu
...u06.06.2026ayranlı menü yaziyodu ama ayranlari göndermediler
...n09.05.2026menü içeriğindeki içecekleri neden eksik gönderiyorsunuz..
...ı23.03.2026sipariş tam 1 buçuk saat sonra geldi. işimiz gücümüz var döner 1 bucuk saatte mi gelir Allah aşkına. ayrıca döneri lezzetsiz ve bayatti. kesinlikle tavsiye etmiyorum
Sunday04:3004:45