rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Bazuka 01 Döner

TESLİMAT
1.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Ergene Mahallesi, 456 sokak no 2 f
...ı22.02.2026mükemmeldi fiyatına göre boyutu iyiydii tavuk tadı ve sos güzeldi
...a21.12.2025son zamanlarda yediğim en lezzetli 🐔 dönerdi 👍🏻
...l13.09.2025Gecenin Bu Saatinde Cok Hızlı Teslimat Güler Yüzlü Bir Kurye Ve Tadı Güzel Bir Döner Kazancınız Bol Olsun🙏🏽
...n22.01.2026beğendim
...i24.06.2025cok ekmek tadı qldim
...n05.04.2026Patates kızartması direkt çiğdi, sarımsaklı mayonezde normal bi mayonez kesinlikle op değil
...n05.09.2025sosu tavuğu ve lavaşı beğenmedim
...r23.08.2025Biber göndermeyi unuttunuz galiba
...y17.04.2026180gr bazuka dönerin 150gramı lavaştan ibaret , turşu desen tatsız tutsuz
...a11.04.2026aşırı aşırı tuzlu
...u09.04.2026yediğim en kötü dönerdi
...n07.04.2026Notlara dikkat edilmemiş döner yanıklarla dolu
...ç01.04.2026Bu firmanın yemek sepetindeki görselleri yekmek veya dürğm görselleri gerçeği yansıtmamaktadır.görselde Başak’a elimize ulaşan başka .
...u28.03.2026ebat olarak küçük sos olarak çok kötüydü. midem yandı
...a22.03.2026Siparişim yarım saat olmadan geldi. Ama dönerde patates kızartmasıda buz gibiydi. Patates bayattı . Ve ayrıca garip bir şekilde balık kokusu vardı . Maalesef yiyemedim. Bir daha tercih etmem
...n21.03.2026Kurye fazla para aldı paramızı geri atın 2 defa çekti
...ş20.03.2026Dönerim lavaşı yanık geldi tavsiye etmem.
...n10.03.2026yemek kuru ve soğuktu kaşar tadı yoktu yanına patates kızartması istemiştimgelmedi zaten
...r29.01.2026Baya kötüydü yediğim en kötü hemde yemedim zaten tavuk kuru sos yok patates soğuktan kemik oldu son siparişti
...n11.12.2025Tek kelime ile rezaletti hem soğuktu hemde ne tadı vardı ne tuzu sadece lavaş yedik bildiğiniz kesinlikle önermiyorum
...k30.11.2025Bu kadar mı kötü olur tabuk etini ısıtıp göndermişsiniz ve her zamankinden daha az kalmışsınız lavaş hamur gibi be daha da sayabilirim sizleri tüketici haklarına şikayet edeceğim
...r08.09.2025Tatlı gelmedi parates te dönerde soğukdu ilk ve son şiparişimdi 55 lirada haram olsun o sizden çıkar :)
...a23.08.2025biber için ekstra para veriyoruz ona rağmen biber koymuyorsunuz.
...z19.08.202545 dakikaya bir Dürüm hazırlamak tamamen skandal! Dürüm içeriğini tarif bile etmek istemiyorum büyük pişmanlık yaşıyorum o kadar!
...ı04.08.2025Sarımsaklı mayonez yok jumbo olmasına rağmen çok az ve küçük boy geç geldi
...a06.01.2026Sadece lavaş yedik valla aldığınız parayı haketmiyorsunuz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: