rider-banner-icon
  • Pilav
  • Restoran Teslimatlı

Ceku Pilav

4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kurtköy mahallesi Ankara caddesi Kamer sokak no 1/1
...n21.06.2026Gayet güzeldi teşekkürler
...a03.06.2026bol tavukluydu teşekkür ederim
...İ02.06.2026Inanilmaz sicak geldi harika
...ç31.05.2026kesintisiz doyurucu hizmet
...n29.05.2026sipariş cok hizli ve sicacik geldi ve lezzet 10/10 tavsiye ederim
...n26.05.2026gayet lezzetliydi
...k20.05.2026çok lezzetli...
...ş17.05.2026elinize saglik cok guzeldi.
...n16.05.2026gerek ilgi alaka gerek servis ve lezzet güzeldi
...s13.05.2026İşletmeden ilk kez sipariş verdim paketlemesi muhteşemdi pilavda harikaydı işine değer veren özen gösteren nadir işletmelerden biri favorimm kuryeyede çok teşekkür ederim.
...n03.04.2026Sıcak servis lezzetliydi
...l29.03.2026salata kendinden geçmişti ama olsun
...r11.02.2026Öncelikle teşekkür ediyorum gerçekten parasını helaliyle hak eden işletmeci taze, tane tane sıcacık hepsi harikaydı 🙏
...u03.12.2025sağolsun geç saatlerde bile hizmet veriyorlar yemeklerde iyi
...n27.09.2025Sıcak ve hızlı geldi lezzetliydi.
...n15.09.2025Herşey mükemmeldi lezzet efsane 👍🥰
...s05.09.2025anne eli değmiş gibi mükemmel 🫶
...n03.09.2025pilavı evde yapsam bu kadar sıcak koyamazdım herhalde tabağıma. elinize emeğinize sağlık çok lezzetliydi. artık her akşam sizden sipariş vericem. kolay gelsin🙏🏻
...n12.08.2025elinize emeğinize sağlık çok güzel
...n09.08.2025çok güzeldi elinize emeğinize sağlık
...n06.08.2025güzeldi elinize sağlık sürekli sipariş verdiğim yer
...n04.08.2025güzel olmuş elinize sağlık
...s07.07.2025her zaman terçih ettiğim bir yer pilavı çok güzel taze ve lezzetli tavsiye edilir sonuna kadar �👏👏👏
...s07.07.2025Gece yarisi siparis vermeme ragmen cok hizli geldi ve sicacikti, ayrani 2 tane koymuslar 🥹 350g olan menuyu secmistim yeter mi diye dusundum ama asssiri fazla geldi yiyemedim, paketleme de cook guzel
...n02.06.2026Pilav üstü tavuğu güzeldi sıcak geldi ama çorba eskiden daha iyiydi biraz fazla sulu olmuş.
...n30.01.2026Her şey okey her zaman siparişim geç geliyor :(
...u05.09.2025fiyat performans olarak güzeldi
...E10.09.2025gecenin dördünde sipariş vermek benim hatam ancak tavuk bozuktu galiba yedikten sonra midem ağrıdı... kuryeye ve restoran çalışanlarına çok teşekkür ediyorum ama yinede elinize sağlık.
...ı26.05.2026lezzetli ama aşırı yağlıydı
...ş07.07.2025Taze taze sıcacık ve leziz bi şekilde geldi.Kurye arkadaş uçarak geldi sanırım sipariş verdikten 18 dk sonra kapı çaldı
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59
Wednesday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nebahat.bas@hs01.kep.tr

MERSIS No: Bilgi Yok

Satıcı Ticari Unvanı

Nebahat Baş

Ceku Pilav