- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Starbucks Coffee
Starbucks Coffee Ratings & Reviews
...ç
4 days ago
Çiftehavuzlar ekibine güzel eksiksiz güzel kahveleri için teşekkürler. sonunda eve siparişi düzgün yapan bir şube.Sadece kurabiyenin son kullanma tarihi geçmek üzere gönderilmesi üzdü.Yinede 5 Yıldız.
- Not availableMozaik Kek
- Not availableMuzlu Kek
- Caramel Macchiato275 TL
- Iced White Mocha295 TL
...u
1 week ago
siparişim hızlı ve eksiksiz geldi. çok güzel bir not da yazmışlar teşekkürler :)
- Not availableHaşhaşlı Üç Peynirli
- Not availableLimonlu Kek
- Buzlu Caffè Latte235 TL
...u
3 weeks ago
It was wonderful thank you
- Berry Hibiscus Refresha®295 TL
...n
3 months ago
Teşekkürler
...e
5 months ago
Barista polat beye tesekkurler
...ş
5 months ago
Hızlıydı kahveler sıcak geldi. Çok teşekkürler
- Peynirli Simit150 TL
- Not availableTahıllı Peynirli Poğaça
...r
5 months ago
Polat Bey’e notumu dikkate aldığı için teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık
...z
5 months ago
Notlara dikkat ettiginiz icin tesekkurler.
...n
5 months ago
Simit sıcacık geldi. Erken saat olmasına rağmen dört dörtlüktü. Teşekkür ederim.
- Peynirli Simit150 TL
...n
6 months ago
Ne kadar teşekkür etsem azdır. Ellerinize sağlık notlarımı beni kırmayıp eklediginiz için teşekkür ederim süpersiniz cok naziksiniz🙏🏻🙏🏻🙏🏻💕
- Not availableLimonlu Cheesecake
...u
6 months ago
Sıcaktı çok teşekkür ederim
- Not availableHaşhaşlı Üç Peynirli
...u
8 months ago
Çok hızlı geldi çok sıcaktı ilk defa çok keyif aldım
...n
9 months ago
Ictigim en guzel kahvelerden biriydi. Sicak da geldi. Cok tesekkurler.
...z
10 months ago
Teslimat süresi kısaydı ve kahve sogumamisti.
...z
3 months ago
Tadı beklediğimizden daha iyi geldi ama biraz yoğun bir tadı var şekerli alacaklar ona göre alsın
...ı
3 months ago
İki adet sipariş verdiğim sıcak white chocolate mocha nın biri ice biri hot geldi:)
...n
5 months ago
Lezzet 8/10 denebilir. Bir tık daha büyük olsaydı daha iyiydi.
- Ahududulu Cheesecake320 TL
...a
1 month ago
icecek normalde oldugundan daha azdı
...o
2 months ago
Krema istedik krema yok , kamış yok
...u
2 months ago
Sandviç ısıtılmadan olduğu gibi getirilmişti. Kahve bardaktan çok daha az doldurulmuştu
...n
4 months ago
kurye çok nazikti
...n
2 months ago
Barista Polat bey’e sonsuz sevgilerimle.Kahvem harika olmuş
...a
1 month ago
tarçın istedim tarçın konulmamış taleplere dikkat edilmiyor belli ki👎
...g
6 months ago
Sadece süt geldi ekstra shot konulmamıs özellikle belirttigimiz halde
...n
4 days ago
Sipariş eksik…
...n
4 days ago
Kahve tadı var ve asla limonlu değil çok kötğ tadı..
...r
1 week ago
Yanlış ürün geldi
- Caffè Latte235 TL
...k
2 weeks ago
Kremayı unutmayın lütfen diye attığım notu görmezden gelmeniz hiç hoş değil
...K
3 weeks ago
Siparişim yanlış geldi
...r
3 weeks ago
Icecegi ekstra sicak istedim ama soguk geldi, kurye baska teslimat yapti ve uzak yere once hos degil. Yemeksepetini neden kullanmadigimi hatirlamis oldum tesekkurler.

