- Burger
- Kahvaltı & Börek
- Kahve
- Tatlı
- Tost & Sandviç
Takıntı Cafe
Takıntı Cafe Değerlendirmeler
...n
2 Gün Önce
çok güzeldi elinize sağlık 😏
- Ayvalık Tostu330 TL
...z
3 Hafta Önce
dünyanın en güzel ayvalık tostu <333
- Ayvalık Tostu330 TL
...u
3 Hafta Önce
Böyle bir lezzet yok gerçekten keyif aldım
- PATSO (TAM)350 TL
...n
4 Hafta Önce
Kesinlikle denenmeli mükemmel
...ı
4 Hafta Önce
Görüklede yediğim en iyi kumruydu elinize sağlık
...r
4 Hafta Önce
Mükemmeldi:)
...u
4 Hafta Önce
Çok lezzetli ve hızlı geldi
- Ayvalık Tostu330 TL
...u
4 Hafta Önce
Gerçekten ilginiz için teşekkür ederim herşeyini bol bol koymuşsunuz ellerinize sağlık herkeze tavsiye ederim
...l
4 Hafta Önce
cok güzel ve doyurucuydu
- Ayvalık Tostu330 TL
...n
1 Ay Önce
beğendim güzeldi
- İzmir Kumru Sandviç320 TL
...ç
1 Ay Önce
Lezzeti mükemmel favori yerim burası oldu artık
- PATSO (TAM)350 TL
...z
1 Ay Önce
Çok lezzetli ve porsiyonu yeterliydi
...k
1 Ay Önce
Yediğim en doyrucu ve lezzetli patso
- PATSO (TAM)350 TL
...u
1 Ay Önce
Çok uzun zamandır bu kadar lezzetli bir tostu keyifle yememiştim elinize sağlık
- Ayvalık Tostu330 TL
...n
1 Ay Önce
Tam vaktinde ve sıcak geldi malzemeden de kısmamışlar verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor umarım bozmazlar
- Esnaf Usulu Kavurmalı Kaşarlı Tost (TAM)350 TL
...n
2 Ay Önce
ellerinize sağlık gerçekten bursada yediğim kumrular arasında en iyisiydi ben çok beğendim herkese öneriyorum aynı şekilde sıcak bir şekilde elime ulaştı Buda artısı.
...a
1 Ay Önce
Patates kraker gibiydi pek patatese benzemiyordu yani onun dışında problem yok porsiyon boyutu iyi
...r
2 Ay Önce
Uzun zamandır böyle güzel gözleme yememiştim Elinize sağlık
...ş
1 Hafta Önce
kumru çok kuruydu, ayranlar şişmiş ve ekşimişti. hayal kırıklığı..
...z
1 Hafta Önce
ekmek taş gibi
...n
2 Hafta Önce
Tulum peynirli Ayvalık tostu söyledim fakat içinde hiçbir şey yoktu iki ekmek arasına sıkılmış ketçap ve mayonez tostu yedik rezaletti sadece ketçap mayonez vardı ciddi
...t
3 Hafta Önce
dehset kuru şu an yiyorum rezalet
...k
2 Ay Önce
tulum petnırlı gözleme sıparsı versım bomboş gelmiş içine peyniri mi unuttunuz. bi yerden begenıp sıpars tekrar edınce bozmasalar şaşarım. bi daha sprs vermem. müşteri kaybettiniz

