rider-banner-icon
  • Mantı
  • Express Teslimat

Mantı Mania Konyaaltı

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Pınarbaşı Cd No:36/A
...y28.03.2026hem eve söylüyorum hem de restaurantta yiyorum yok böyle bir lezzet ve çok hijyenik özenli paketleme ayrıca ikram kurabiyeler için teşekkür ediyorum
...t18.02.2026Hayatımda yediğim en ama en güzel mantıydı. Servis çok iyi. Bayıldım. Ellerinize sağlık
...r18.01.2026Uzun zamandır dışardan yediğim en iyi mantı. tereyağı ve yoğurt seçimi çok başarılı. elinize sağlık,
...r16.01.2026teşekkürler elinize sağlık çok güzel lezzetli
...y04.01.2026HARİKA
...n03.01.2026Paketleme çok iyi, lezzetide çok çok çok iyi. Patatesli, Ispanaklı, çıtır ve normal mantı aldık. Hepsi birbirinden lezzetli. Teşekkür ederiz.
...i30.12.2025Lezzet 10, kurye 0
...i30.12.2025İnanılmaz özenli. Tek şikayetim kuryenizin kabalığı. Lütfen dikkat �
...r27.12.2025mantiniz çok güzel ve lezzetli oğlum hastanede olduğu için herşeyi yemiyor ama sizin mantiya bayıldı 2 gündür sizin mantidan istiyor dünkü yaptığım yorumda kaşık Yok yazmıştım hata benimdi teşekkürler
...k26.12.2025Cok begendim kesinlikle deneyin
...k26.12.2025Hayatimda yedigim en guzel manti olabilir cok begendim
...n24.12.2025paketleme harika lezzet 10 numara
...o21.12.2025Mantınız paketlenme ve tadı çok güzel,üzerinde kibar yazdığınız not çok hoşuma gitti,ilginizden dolayı çok teşekkür ederim.Bol kazançlar dilerim!
...l19.12.2025keyif ile yiyebileceğiniz bir lezzet
...k17.12.2025Mantı sıcak ve güzeldi. Paketleme de özenliydi. Sadece yanında gelen kola hiç soğuk değildi .
...u16.12.2025Cok lezzetli ve sıcak geldi
...i14.12.2025Aslında çekinerek söylemiştim ama bayıldım hem lezzetli hem herşey düzenli sağlam geldi vallahi helal olsun aldığınız para helal sonuna kadar
...r12.12.2025Beğendim ikinci bir tabağı sipariş vermemek için kendimle savaştım resmen 😀
...m30.11.2025Paketleme muazzamdı, mantının lezzetine diyecek yok, porsiyon gayet yeterli ve doyurucu, siparişim çok hızlı geldi, kalite ve harika lezzet bir arada teşekkürler 🙏🏻
...n28.11.2025paketleme çok özenli, ravioli de çok lezzetli ve bol sosluydu 😍😋
...k14.11.2025Normalde hiç yorum atan biri değilim ama bu mantıya atılır harbiden çok iyiydi elinize gönlüze sağlık
...n09.11.2025bayagi lezzetliydi elinize sağlık
...s29.10.2025paketleme muhtesem,lezzeti şahane
...n16.10.2025Her şeyin kalitesi muazzam paketlemeye kadar özenilmiş, başarilarinizin devamini dilerim
...r03.10.2025Sunumu görmek için muhakkak yerinde deneyimlemelisiniz. Eve sipariş verdim bu lezzeti daha çok kişiye duyurabilmek için. Çıtır karışık deneyin..
...n15.07.2025bravo eğer her zaman böyle servis ve yemek yapıyorsalar çok güzel. tebrikler
...l21.09.2025Çok lezzetli, bayılarak yedik. Tam zamanında ve çok özenli paketlenmiş olarak geldi. Porsiyonlar çok iyi. Yoğurdun kıvamı, sosun lezzetiyle mükemmel pişmiş bir mantıydı. Tavsiyedir.
...k03.07.2025Mantı için heralde kayserili falanlar çok iyi demiştim bugun ravioli denedim sjwjaj artık italyan olduklarını düşünüyorum her şey o kadar güzel ki
...k01.07.2025Hayatımda daha iyi mantı yemedim akşam 10 da bu kadar iyi yapmış olmaları inanilmazdi ve sahibi hanımda çok tatlı biri
...n11.07.2025Çok doyurucu ve lezzetliydi.Yalnız getiren arkadaşım sallayarak getirmiş olacakki poşetin altından yağ damlıyordu. Bir de ödeme yöntemlerinde yemek kartları var diye sipariş verdim ama nakit alındı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: lavinyalojistikgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0608175432300001