rider-banner-icon
  • Uzak Doğu
  • Restoran Teslimatlı

Sushikado

4 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
İstiklal Mah. Bağlar Cad. No 43/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r19.06.2026Teslimat biraz geçti ama kızarmış sushiler sıcacıktı yanında gönderdikleri sosu da beğendik uygun fiyatlı ve lezzetli
...u06.06.2026devamlı sipariş veriyorum genel olarak denediğim her yemeği lezzetli buldum
...ç18.05.2026Yani bi merakla ilk defa sushi yedim tadı olması gerektiği gibi miydi bilmiyorum fakat tazeydi kötü değildi,sadece benlik birşey değilmiş.Hızlı geldi ayriyeten siparişte özenle hazırlanmıştı.
...l03.05.2026kurye çok iyidi güler yüzlüydü
...Z02.05.2026Çok acıydı. Ama çok iyiydi tadı
...u02.05.2026gerçekten lezzetliydi
...k15.04.2026Çok beğendim teşekkür ederim
...l18.02.2026fiyatı diğer yerlere göre uygun ve çok lezzetlii ama biraz daha deniz mahsülü koyulabilirdi biraz az olmuş
...l18.02.2026fiyatlar çok iyi ve çok lezzetliydi memnun kaldık ama karidesli kimbap ürününün görseli yanlış olmuş
...a12.02.2026Sıcak geldi harika
...a05.02.2026Çok lezzetli ve taze.
...n16.01.2026Çok lezzetliydi bayıldım lezzetine. Yerinde yemek daha güzel olurdu. Çünkü aşırı sıcaktı ki bu çok güzel ama plastik kaplarda yemek can sıkıcıydı. Kesinlikle tavsiye ederim
...r03.11.2025Her şey çok lezizdi ellerinize sağlık
...a11.10.2025Her zamanki gibi harikaydı, tekrar sipariş verdim diğerinden bekliyorum. 1 senedir favori restoranım. Hem lezzetli hem de hijyenik. Yerken sağlıklı bir şeyler yediğinizi hissediyorsunuz.
...M20.08.2025Favori mekanlarımdan biri.
...k12.08.2025fiyat performans
...n19.04.2026Gayet sıcak ve hızlı geldi tadı güzeldi , çok sıcak olduğu için bir iki tanesi açılmıştı ama sıkıntı olmadı genel olarak beğendik
...n28.03.2026taiyaki cok hafif ve guzeldi sushi de meh iste ortalama kotu degil
...t24.10.2025Tavuklu noodle güzeldi ama içecek olarak Mango & Ananas seçmemenizi öneririm.
...z30.08.2025Emin değilim ama brownie hazır gibiydi ve mochinin hamuru çok kalındı suzuki tempura roll çok güzeldi
...u26.06.2025fiyat performans ürünü
...n08.06.2026karışık deniz mahsüllü noodle ve acılı ekşili çorba aldım ikisini de daha önce uemiştim tat olarak bi fark olmasada çorba porsiyonu nerdeyse yarısı kadardı hastayken sipariş vermiştim moral bozdu mlsf
...ş11.03.2026somonlar biraz fazla sertti
...i19.11.2025tavuk içinden üç tane çıktı sebzeli alsam daha iyiydi
...n29.09.2025noodle asırı pismisti hafif diri olması gerekirdi ve soya sosu cok fazlaydı resmen kapkara geldi. restoranda yiyince hep guzel geliyor ama ne zaman eve soylesem hep kotu hep kotu, bu sondu
...Z20.04.2026Lezzetsizdi
...n24.07.2025Harikaydıııı zaten burdan başka yerde yemiyorum herzaman ki gibi lezzeti süper
...k09.06.2026lezzet sifir porsiyon minicik noodle adi altinda eriste yollamislar tadi tuzu yok fiyatinin yarisi anca eder sadece sicak gelmesine bir puan verdim tercih edilmez maalesef
...ğ30.05.2026Sushiler bayat gibiydi
...r29.05.2026Maalesef çok kötü bir yemekti. Üstüne paketleme de kötüydü ramenin suları akmış. Ya ne diyeyim her şey çok kalitesizdi.
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:00
Wednesday12:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Zeynep Rençber

Sushikado