rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Numune Pastanesi

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Menderes Cd. 293/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k24.06.2026Kurye zile basmasın diye hemen kapıyı açtık özellikle zile bastı çocuğum ameliyattan çıktı uyanmasın diye açtım dedim biz beklemeyelim diye paranızı hazırlayın diye aşağıdan bilerek basıyoruz dedi
...u18.05.2026çok iyi çok taze
...k13.03.2026Pastalar çok güzel fakat kuryeler özensiz taşıyorlar maalesef.
...n16.02.2026Her zaman ki gibi fakat gelirken biraccık sarsılmış supangleler.
...ı25.01.2026İsviçre tartın görünenle ilgisi asla yok bildiğimiz içi dolgulu kurabiye tarzı bir turta geldi supanglesini zaten çok seviyorum ekleri de güzeldi büyüktü
...n24.01.2026güzel ve lezzetli bir pastaydı beğendik
...r17.01.2026Her zaman siizzz iyi ki sizzzz İzmirde olduğunuz için şanslıyız
...k01.01.2026şahanesiniz teşekkür ederim
...r28.12.2025Pasta çok lezzetliydi. Dün gidip börek ve açmalarından aldım; son10yıldır yediğim en lezzetli börek ve açmalardı. Keşke buraya da ekleseler diğer ürünlerini. Damla çikolatalı kurabiyesi hele 🩷
...ı25.12.2025İbizanın içindeki şanti olmasa daha güzel olabilir. Profiterolü zaten her zaman burdan söylüyorum kıvamı lezzeti harika çikolataseverler için tatmin edici
...ı25.12.2025Profiterolü efsanee her zaman severek söylüyorum
...r11.12.2025Kuzim supanglenizi çok seviyor maçtan sonra yiyor kaybetsekte mutlu oluyor
...r04.12.2025Pastanenin pastaları da kurabiyeleri de çok taze ve hafif. Öyle güzel geldi ki sıfır devrilme sıfır bulaşma. Özenle paketlenmiş ve özenle taşınmıştı. Şimdiye kadar hiç şikayetim olmadı burdan
...r09.11.2025Sutlac pirincle yok denecek kadar az fazla sulu ama lezzeti yerinde, hepsi cok lezzetli idi ellerinize saglik
...u30.10.2025Notları okuyan dikkate alan güzel bir işletme teşekkür ederiz
...u21.10.2025Kalite
...l15.10.2025Efsane bir işletme 🙏
...r03.10.2025ellerinize saglik tesekkurler harika bi lezzet
...u18.09.2025Tatlı krizlerimizin vazgeçilmez yeri tüm paramız feda olsun yeterki siz hep açık olun bir tanecik fav mekanımmm Supangle profiterol tiramisu ekler her şeyini denedik mutlaka yiyinnn
...t12.07.2025Kardelen tatlısını sizden iyi yapan hiç bir yer yok 👏🏼👏🏼
...R12.07.2025HER ZAMAN AYNI TAZELİK,AYNI LEZZET…ELLERİNİZE SAĞLIK
...r01.03.2026Teşekkürler
...n17.10.2025Görseldeki çok farklı geldi ürün
...m20.08.2025Torpil çok iyi ve tazeydi, baklavadan şurup tadı geldi şekerinden, profiterol iyidir onun da kreması biraz eskiye oranla farklıydı. Yaz sıcaklarına veriyorum
...t10.05.2026Pastaniz hala cok taze ve guzel. ancak içerisindeki çikolata parçaları azaltılmış. keske fiyatı arttirip icerigi aynı tutsaydiniz.
...ü19.03.2026Şerbeti cok tatlı
...z12.11.2025Taze değildi
...t14.05.2026Pasta paramparça halde geldi bebeğim gördüğ için dilimlemek zorunda kaldım yoksa hayatta kabul etmezdim bir daha sipariş vermem
...l26.04.2026ne üstünde yazı geldi ne istediğim pasta geldi pasta bayat her şey çok kötü
...r18.04.2026görseldekiyle alakası yok arayıp söylediğimizde ise hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar ve kekleri kreması bayatti ogrenciyseniz paraniza yazik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:29

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: