rider-banner-icon
  • Salata
  • Makarna
  • Express Teslimat

Makarnahane

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ali Rıza Avni Blv No: 22/B
...u24.05.2026makarnadan sosa kadar her şey o kadar iyi ki... bayıldım.
...n20.05.2026so big and tasty! will order again
...ş01.04.2026Neredeyse her hafta 2 kere sipariş ettiğim ve her defasında sıcacık gelen makarnacı’m :) Malzemeden kaçmadıkları için de teşekkürler 🤩
...l09.05.2026Tek kelimeyle harika sıcaklığı lezzeti bayılıyorum her defasında
...r02.05.2026Çok lezzetli ve sıcak geldi.Fakat kurye paketi getirirken hasar vermiş
...ç25.04.2026teşekkür ediyorum ilk siparişimdi gerçekten çok lezzetli ve sıcak geldi..kuryemiz son derece kibar düzgün biriydi..bolca müşteriler tekrar sipariş vericem mutlaka 🙋🌺
...i28.02.2026Çok lezzetli, malzemesi bol.
...m04.04.2026başka yerin 1 porsiyonu, buranın 1,5 porsiyonu. yani pahalı ve köri eser mşktarda. parama acıdım
...n03.04.2026Malzemesi bol olmasına rağmen asla baymadı çok lezzetliydi ve sıcak geldi ♥️
...n18.03.2026Çok Lezzetli elinize sağlık
...t14.03.2026Lezzetli ve yemesi kolay. Dolaptan yoğurt çıkardım. koymayı unuttum
...z11.03.2026Herşey mükemmeldi elinize sağlık teşekkür ederim
...u09.03.2026Paketleme her şey çok güzel özenli hazırlanmış ama bir sevemedim bir dahakine başka bir şey sipariş veririm diye düşünüyorum
...u07.03.2026yorgunluktan ölüyordum çok da kalbim kırıktı o gün ama o kadar güzel bir makarna gönderdiniz ki yerken ağladım ellerinize sağlık
...ç06.03.2026süper bir hizmet
...n02.03.2026hayatımda yediğim en iyi makarna aynı zamanda işletme çok yardımcı yemeksepeti kuryesiyle problem yaşadık işletme ile iletişime geçtik tüm süreçle yakından ilgilendi daha ne olsun tekrar teşekkürler
...m28.03.2026Tavukların lezzeti kötüydü o yüzden tek makarna yedim .Makarna güzeldi sosu çok azdı sadece iyi çalışmalar kolay gelsin .
...k26.02.2026Kremalı tavuklu pek iyi diyemem ama kıymalı soslu çok iyiydi
...r15.01.2026Yemeğin geldiği restoran bilgisi görülebilir bir yerde olmalı. Uzak yerlerden motokuryeler getiriyor. Şehir içi trafiğinin bu sebeple artmaması ve kuryelerin yetiştirmek için risk almaması gerekir.
...ı23.03.2026Çok kuruydu
...u24.05.2026kahvaltıda bile yerim. hiç utanmam.
...r25.04.2026Yaptıkları işe ve müşteri memnuniyetine önem veren bir müessese, böyle yerler artık zor bulunuyor kıymetini bilmeliyiz, yemekler çok sıcak geliyor, ayrıca çok lezzetli teşekkür ederim.
...r25.04.2026Bir önceki siparişimde yanlış gramajlı patates gelmişti, unutmamışlar bu siparişmde söylemediğim halde not ekleyip ikram olarak göndermişler, makarnalar çok sıcak ve lezzetli geliyor, teşekkür ederim.
...l19.04.2026İlk defa sipariş verdik. Tadı enfes ve porsiyon büyük.
...r18.04.2026Sıcacık geldi, porsiyonu baya büyük , tekrardan tercih edeceğim bir restoran
...r11.02.2026Bayıldım mantıya ellerine sağlık
...r09.02.2026cok guzeldi asiri bol ve simsicakti fiyati da cok iyi
...r05.02.2026Siz bu işi biliyorsunuz elinize emeğinize sağlık ☺️
...r31.01.2026güzel
...u28.01.2026pesto soslu makarnasına bayıldım. çok lezzetli ve büyük porsiyon olarak geldi sıcaktı. salataya yağ ve limon koymalarını beklerdim
Monday,Tuesday,Thursday09:0022:00
Wednesday09:0014:00
Friday,Saturday09:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sebnem.acirgan@hs09.kep.tr

MERSIS No: