rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Antiochia Döner

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 63 inceleme
Bülent Angın Blv. 137/B
...t22.02.2026Süper yağlıydı
...ş26.05.2026üst düzey bir tat şöleni sunmuyor lakin doymak için uygun bir firma.
...ı15.06.2026galiba
...u15.05.2026Mayonez ekledim ekstradan ama gelmemiş
...i18.03.2026İdare eder
...a10.12.2025Yerinde yediğimde cok guzel bir döner tadına doyum olmuyor harika, ama siparis verdigimde cok soğuk geldi acılı istediğimde ise hiç acı katılmamıştı
...ş10.12.2025Ucuza o kadar iyi doydum ki favorilerime ekledim
...u28.02.2026kasari oldukca azdi ve soguk geldi ama lezzeti fena degildi
...z26.05.2026Herşey çok kötüydü ürün hamur gelmişti eksik gelmişti yenilecek gb değildi
...n25.05.2026Sipariş soğuk geldi ve paketleme çok kötüydü
...n02.04.2026Yok abicim ya etten başka her şeye benziyordu bozdunuz ilk zamanlarınızda bağımlı gibi gelip yiyorduk eve söylüyorduk
...r31.03.2026Dürümün tadı çok kötüydü yiyemedim
...u15.03.2026Hayatımda yediğim en kötü iskender tabi iskender denilebilirse…
...r11.03.2026Soguk doner yedigimiz icin lezzeti var miydi yorum yapamiyoruz..
...Y10.03.2026Artık adanada iskender yapan yer yok. Hep aynı lastik gibi et. Maalesef burayıda denedim yine aynı.
...i24.02.2026berbatti
...s22.02.2026İçecekli menü istedik neden içecek yok
...a23.01.2026Kötüydü
...r22.01.2026Adana’da yediğim en kötü et dönerdi.. bir daha denemeyi düşünmüyorum
...l21.01.2026et çiğ kokuyordu ben yiyemedim
...r19.12.2025Turşu fazladan rica ettik, gelen 3 dilim salatalık 3 adet biber turşusu. Patatesleri buz gibi, döner idare eder ama ilgisizliğe puan yok.
...z17.12.2025Söylediğiniz yerde mikrodalga fırın yoksa tavsiye etmem tam 1 saat 10 dkda geldi ekmek taş gibi olmuş sevenup istedik pepsi gelmiş vs. sanırım ilk ve son oldu.
...r13.12.2025Eski lezzeti yok çok bozmuşlar
...n10.12.2025sipariş etmiş olduğumuz 1 litre Pepsi yerine kutu Pepsi gönderildi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: