rider-banner-icon
...m06.03.2026beş yıldız değil on yıldızı hak ettiğiniz kesin ben ilk defa yıllardır yemek sepetını kullanıyorum ve nerdeyse ilk sizi yorumluyorum gerçekten harikasınız
...m06.03.2026Elazığ'da iş nedediyle burdayım ve yediğim en lezzetli yemekler diyebilirim o kadar çeşit varki sevdiğim seçmekte bile zorlanıyorum elinize emeğinize çok sağlık sayenizde kilo aldım diyebilirim
...Y05.02.2026Sıcak gelmesi, lezzeti, paketlemesi herşeyiyle çok güzeldi beğendim elinize sağlık
...n03.02.2026Lokantanın neden 3 puan olduğunu anlamadım paketlemesinden lezzetine herşey beş yıldız. Ellerine sağlık.
...n24.12.2025Her şey çok lezzetliydi. Sıcacıktı. Ellerinize sağlık.
...n21.12.202510 numara 5 yıldız
...p18.12.2025mükemmel harikasiniz iyi ki sizi keşfettim yani bir karnıyarık nasil bu kadar şahane yapilir yumusacik ellerinize saglik diğerleri de mukemmel kuryeniz de cok saygılı bol kazanlar
...h14.12.2025çok güzeldi
...a07.12.2025Elazığ’da yediğim en güzel yemekti porsiyonlar bol kaliteli paketleme sıcak servis .. özellikle mercimek çorbasına bayıldım .. kurye arkadaşımızı ödemeden dolayı biraz beklettim anlayışı için teşekkür
...n26.11.2025Gayet lezzetli ve sıcaktı yemekler birdaha sipariş verdim
...n23.11.2025Yemekleri aşırı lezzetli çok sıcak geldi ve hijyeni mükemmeldi rahatlıkla tavsiye ediyorum
...a22.11.2025Paketlemeler hijyen açısından çok güzeldi ve yemekler bu soğuk havalara rağmen çabuk ve sıcak geldi.
...t13.11.2025Yemeklerin kişiye özel paketlenmesi ve sıcak gelmesi çok hoşuma gitti yemekler gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
...n12.11.2025Yemek çok lezzetliydi fiyatlar uygun çok hızlı ve sıcak geldi kesinlikle fiyat performans tekrar tekrar sipariş veririm
...r10.11.2025Her şey çok güzeldi sadece çorbanın kıvamı biraz yoğun geldi bana ellerinize sağlık tertemiz her şey
...k08.11.2025400 TL’ye üç çeşit yemek sipariş verdim fiyat olarak performans olarak mükemmel . Evde yemek yapmaktansa sizden sipariş vermek gerçekten mantıklı . Özellikle çalışan aileler için mükemmel fikir .
...a03.11.2025Sıcacık geldi ellerine sağlık
...ç28.10.2025Tadı çok güzel ve lezzetliydi sıcak bi şekilde kısa süre içerisinde geldi en önemlisi hijyenikti kesinlikle herkes denemeli tavsiye ediyorum .
...r27.10.2025Makarna hariç geri kalan her şeyi beğendim. Ve özellikle şuna değinmek istiyorum paketleme gerçekten mükemmel keşke her yer bu şekilde olsa, lütfen bu şekilde devam edin teşekkürler.
...n21.10.2025hijyenik paketleme sıcak ve hızlı servis lezzet mükemmelsiniz ufacık birşey var pilav birazcık kuru geldi ama yinede herşey güzeldi
...e16.10.2025Çok hızlı geldi ve güzeldi
...n14.10.2025Sıcacık ve çok hızlı bir şekilde geldi. Lezzeti de iyiydi. Teşekkürler 🙂
...ş08.10.2025Çok özenli paketlenmişti ve çok lezzetliydi
...s03.10.2025Yapanların eline, getirenlerin ayağına sağlık. İkinci siparişimdi. Yanıltmadı. Lezzet zaten harika.
...s29.09.2025Tek kelimeyle harika... Ve ve ve o kadar sıcak geldi ki yana yakıla yedim. :))
...p27.09.2025Ellerinize sağlık tadları olsun paketleme olsun binbir özenle yapılmıştı yanında gelen ikram da çok zarifti
...l24.09.2025herşeyiyle mükemmell teşekkür ederim
...r12.09.2025güzel ama son günlerde corba menüsünde niye yok? corba çeşitleri de eklensin tekrardan.
...z03.09.2025hızlı ve sıcvaktı
...r23.12.2025Her şey kapalı geliyor lezzet ideal