rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Muhteşem Çikolatalı

KAPALI
TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Gönülden Sokak, No: 25/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n03.06.2026Restoranın kapanmasına yakın bir saatte çok sayıda kurabiye sipariş ettim. Sıcacık taze taze gönderdiler. Kurabiyeler de çook lezzetliydi. Çok memnun kaldım. Buradan tekrar teşekkür ediyorum.
...k04.05.2026Tahinli farklı bir çeşit diye denemek istedim ama maalesef ağız tadıma uymadı :/ İsotluyu menüye geri eklemeniz için ne yapmamız lazım? Bir de tuzlu karamelli olsa… hayali bile saç beyazlatır
...k29.04.2026Adı gibi muhteşem
...ı29.03.2026san sebastiana bayılmadım ama yine de güzeldi kurabiyeler cidden kusursuz muazzam çizginizi hiç bozmayın lütfen elinize sağlık
...ş25.03.2026efsaneee
...ı06.03.2026Hayatımda yediğim en güzel kurabiyeler bağımlısıyım
...u02.03.2026Çok güzel
...u03.01.2026Brownie ağız bozduracak derecede lezzetli
...K16.12.2025dünya üzerindeki en güzel kurabiyelerdi teşekkürler
...a14.12.2025Porsiyon açısından rakipsiz diyebilirim, tadı da gayet yerinde ve güzeldi. Önerim 2 kişi paylaşarak yemeniz ve tavsiye ederim.
...r18.11.2025SÜTLÜ ÇİKOLATALI VE MİNİ BROWNİE MÜ KEM MELL
...m16.11.2025çok beğeniyorum gerçekten
...r13.11.2025Browniesi harika, ama kurabiyelere gelen övgü şaşırttı. Açıkçası oldukça abartılmış, brownie olmasaydı maksimum 3 yıldız verirdim ancak brownienin hakkını yemek istemedim.
...n10.11.2025şu an kurabiyenizi yerken yazıyorum MUAZZAM elinize emeğinize sağlık
...l13.10.2025Bağımlısı oldum lütfen kaliteyi bozmayın
...z28.08.2025Her zamanki gibi muhteşem
...t22.07.2025yorumları görünce denemek istedim asla kötü değil ama yorumlarda yazdığı kadar bir numarası yok, düz kurabiye bence, elinize sağlık
...l09.07.2025Çok beğendim cidden, lezzetliydi
...k21.11.2025Sizi tanıdığımdan beri kilo aldım ve fakirleştim :)
...a19.11.2025kakaolu ve bitterli olay, sıcak çikolatası erimiş mükemmel
...l13.10.2025Yeni bağımlılığım. Özellikle sütlü çikolatalı olan rüyalarıma giriyor bir oturuşta 6 adeti çok rahat yerim
...n15.10.2025nasıl bu kadar yüksek puan aldığını asla anlayamadım. kurabiye yumurta kokuyordu ve içi pişmemişti. tek olumlu tarafı şeker oranının iyi olmasıydı.
...ş26.06.2025bilmiyorum bizim damak zevkimize mi hitap etmedi 2 defa şans verdik ama beğenemedik yorumlar biraz abartı geldi açıkçası yine de emeğinize sağlık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0022:15
Saturday11:0022:15
Sunday14:0022:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: alper.yasa@hs01.kep.tr

MERSIS No: