Sevinç Cad., No:3/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır....u04.06.20266 dakikada geldi super
...a14.03.2026Tuşumda tatlı geldi teşekkür ler
...n25.02.2026tavsiye ederim
...a19.01.2026sıcacık taptaze ve çok lezzetliydi. Böyle güzel bir hizmete 10 yıldız olsa verilir
...m07.11.2025Yorumları çok güzeldi yorumlara güvenerek aldım bayıldım gerçekten çok taze ve hayatımda yediğim en iiyi tulumba elinize sağlık
...ş01.11.2025Helal olsun, bu devirde fiyatını hakeden ürün bulmak zor, bu tulumbayı almak için eskiden alibeyköye giderdik. 750 gram tatlıda sadece 1 tanesinin içi hamur çıktı, hiç sorun değil, artık aboneyiz.
...r30.10.2025gerçekten yediğim en güzel tulumba elinize sağlık
...r28.10.2025teşekkür ederim...
...ğ21.10.2025Herzamanki gbi mükemmel
...u04.10.2025Elinize sağlık teşekkürler
...r01.10.2025Taze sıcak ve hızlı teslimat
...l25.09.2025tatlı sıcak geldi ve hızlı geldi tarafımıza ulaştı
...n21.09.2025O kadar lezzetliydi ki anlatamam taptaze ve sıcak geldi elinize sağlık
...n12.09.2025ne zaman alsam taze , çok güzel elinize saglik
...z28.08.2025Tazeydi hızlı geldi
...ş27.08.2025Gayet çıtır, ılık ve baymayan bir şerbet. Elinize sağlık
...n19.08.2025Son zamanlarda müptelası olduğum bir tatlı. Fazla geldiğinde buzdolabına koyuyorum ertesi gün bile taze ve çıtır çıtır. Efsane işletme efsane tulumba
...e05.08.2025enfes bir lezzet çok tazeydi Rio tulumbacısına Teşekkürler ederiz
...n11.07.2025Çok başarılı
...d05.04.2026soguk gelmisti
...t27.11.2025Yani fena değildi ama öyle abartıldığı kadar güzel de değildi
...n21.11.2025Guzel bana fazla sekerli gelmis olabilir ama guzel yani sicak ve lezzetli
...r16.05.2026inanın tatlılarınız mükemmel, taze oldukları belli çok sıcaklar. ama sıcak ürünü plastik poşete koyduğunuz için yumuşacık olmuşlar. karton poşet ayarlarsanız kimse sizi geçemez
...l15.03.2026Normalde hep sipariş ediyordum en son daki sipariş çok soğuk geldi
...z14.01.2026Bu kez çok tatlı geldi. Her zaman o kadar çekmiyordu şerbeti. Elinize sağlık.
...z29.12.2025Bu tulumba büyük parçalar halinde ve çıtır değil. Daha çok hamur tadı var ama güzel. Yumuşak, ağıza atmalık ve tatlı isteğinize iyi gelen bir tat. Taze yapılıyor anladığım. Fiyat olarak ayarlanabilir.
...R29.08.2025Tulumba ici fazla hamurdu yumusak kalmis ama genel olarak tercih ettigim tulumbaci
...I06.08.2025sıcaktan mi bilmiyorum kıtır kıtır değil
...r30.05.2026bayat geldi keşke göndermeseydiniz.
...R11.05.2026Bir daha bu firmadan sipariş vermeyin, bayat tatlı yolladılar.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:00