rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

En Yakın Tostum

4.5 üzerinden 5 yıldız, 97 inceleme
MERKEZ KAYAÇAYIR MAH. İZZET BAYSAL CADDESİ GÜLER 2 İŞ HANI NO : 88 / 13
...ı01.06.2026Tadı çok iyiydi ve sıcak geldi
...N19.05.2026Çok lezzetli çıtır çıtır doyurucu bir deneyim oldu teşekkürler
...n13.05.2026ekmeğin çıtır ve sıcaklığı,kullanılan malzeme kalitesi,çalışanların güleryüzlülüğüne tam not.samimi ve lezzetli,risk almak istemeden doymak isteyenlerin ıskalamaması lazım 👍🏻💯
...u03.05.2026İnanılmaz lezzetliydi…. Bolu’da yediğim en iyi tosttu diyebilirim
...n14.10.2025ellerinize sağlık
...r19.09.2025çok lezzetli ve doyurucuydu artık favori tostcum belli oldu
...z19.05.2026Daha lezzetli çıtır tost olmalı.
...u07.11.2025Porsiyon küçüklüğü harici lezzetliydi.
...l16.10.2025Ortalama
...i27.02.2026Sabah kavurma tost siparişi verdim. Tost gerçekten çok lezzetliydi, kavurması bol ve çok güzeldi. Ayrıca küçük tatlı ve siyah zeytin göndermeleri çok ince bir davranıştı. İlgi ve lezzet için teşekkür
...n29.08.2025Tost lezzetli ve doyurucuydu ama asıl efsane olan yanında gönderdiğiniz kurabiyeydi! Teşekkürler, iyi çalışmalar.
...n21.10.2025tost çok lezzetliydi malzemesi boldu ikram için de teşekkürlerrr
...k12.09.2025Lezzetliydi. Hızlı ve sıcak geldi. Teşekkürler.
...n15.10.2025Mükemmel
...ç03.10.2025Her zamanki gibi muhteşem di 😊
...n05.09.2025Sipariş notunu dikkate alarak sunum yaptığınız için teşekkür ederim hayırlı işler
...n05.09.2025Yanında gelen ikram kurabiyeler aşırı lezzetli olmuyor mu sizce de? :) Bende onları da satın alalım xd
...y03.09.2025Tabii 😊 işte Yemeksepeti’nde paylaşabileceğin samimi bir yorum örneği: --- Gerçekten çok lezzetliydi Ekmeği çıtır, içi bol malzemeliydi, bayılarak yedim.Sıcacık ve özenle hazırlanmış belli oluyor.
...ı28.08.20253.siparisim oldu 3 siparişimde hep sicak geldi lezzetine diyecek hic bir şeyim yok lezzetli kaliteli porsiyonlari doyurucu ve minik ikramlı😍 teşekkür ederim. lütfen hep bu sekil devam edin😇
...y30.07.2025Çok güzel
...l01.07.2025Sıcacık yumuşacık çok güzel bir tost tu
...k27.02.2026Tostun tadı fevkaledeydi lafım yok bi tane daha olsa yerdim ama ayranı yanlış göndermişsiniz 200ml istesem 200ml söylerdim
...N14.11.2025Malzeme kalitesi iyi de fiyat biraz daha uygun olabilir
...W03.09.2025içinde sucuğun olduğu dostlarda tuhaf bir yumuşama olur ve o tadını bozar genelde. bunda öyle bir şey yoktu çok şaşırdım ve mutlu oldum elinize sağlık
...k19.03.2026skt geçik ayran gönderildi güvenim sarsıldı
...n08.03.2026Sipariş eksikti ve pahalıydı doyurucu değil
...z02.09.2025Kupkuru tost sucuklar incecik kaşara denk bile gelemedim ki bence yoktu ilk ve sondur sipariş
...k03.12.2025Hoş değil
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday09:0019:00
Saturday10:0018:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ergin.ozbay@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ERGİN ÖZBAY

En Yakın Tostum