- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
çok beğendim
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
...n
4 Ay Önce
Siparişi getiren kurye abi çok nazikti teşekkür ediyorum
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide340 TL
- Tereyağlı Fırın Patates (Büyük)95 TL
...r
6 Ay Önce
İçi dolu dolu geldi lahmacunlar çok güzeldi
...r
2 Ay Önce
önceki siparişimde içecek ve garnitür eksikti şimdi garnitürü eksik verdiler
...ş
2 Ay Önce
Fena değildi.
- Kova Kanat Kampanyası760 TL
...l
2 Ay Önce
kıymalı ve patatesli pidenin tadı garipti
- Kuşbaşılı Pide340 TL
...z
4 Ay Önce
İçecek yanlış geldi
...t
4 Ay Önce
Yani 5 tane lahmacun söyledim sadece küçücük bir salata göndermişler şaka gibi. 3 dilim domates birazcık maydanoz sadece bu.
...e
4 Ay Önce
Menüde olmasına rağmen garnitür gönderilmedi kolada 1 litre yazmasına rağmen 330ml lik geldi onun harici fens değildi
...n
8 Ay Önce
menüsünde litrelik kola olan seçeneğiniz var ise ve cola dışarıdan geliyorsa demekki personel biraz işi savsaklıyor. dolaba cola koymayı es geçiyor.pideleir beğenmedim. kaşarlı pide kaşarı fazla pişmş
...l
7 Ay Önce
gayet iyidi sadece maydanoz eksikti
- Acılı Lahmacun150 TL
...k
1 Ay Önce
Pidesi kötü bence.
...u
2 Ay Önce
Hiçbiri pişmemişti tuhaf bir koku vardı ikisindede ayranın son tüketim tarihi geçmişti
...k
2 Ay Önce
Kuşbalı kaşarlı sipariş ettim kıymalı kaşarlı geldi.Gelen kıymalı kaşarlı güzel olsada yanlış geldiği memnun değilim
- Ayran (20 cl.)40 TL
...l
3 Ay Önce
Hazır lahmacun ısıtıp göndermişler o da soğuk geldi zaten.Garnitür peçete koymayı bırakın poşete dahi koymamışlar 😅Kurye pide kutusu ve ayranı birakıp gitti.:)
...n
7 Ay Önce
Lahmacunun tadı fena değil ama harçta farklı şeyler var . Garnitür hiç gelmiyor o zaman neden ister misin diye soruluyor . Bir daha zor .
...r
2 Hafta Önce
Keşke sipariş etmeden önce yorumlara bakıp vazgeçseydim. Yanında garnitür göndermediler ve kıymanın baharatından mıdır nedir lahmacunun tadı kötüydü.
- Ayran (20 cl.)40 TL
...y
3 Hafta Önce
- - -
...ı
2 Ay Önce
buz gibi geldi istediğim ekstra malzemede koyulmamişti
...e
2 Ay Önce
sipariş eksik geldi garnitür yoktu
...r
2 Ay Önce
Yenmeyecek kadar kötüydü
...i
2 Ay Önce
4 lü lahmacun menü sipariş ettim. lahmacun a kıyma koymayı unutmuşlar. yanında yeşillik göndermemişler lezzet sıfır. pişmanlık ötesi
...i
2 Ay Önce
4 tane lahmacun sipariş verdik kutunun içine sadece 4 tane lahmacun koyup göndermişler ne limon ne yeşillik ne peçete hiçbirşey göndermemişler ve lahmacunların tadı kötüydü değmez
...k
3 Ay Önce
Patates büyük söyledim 15 tane var ya da yok lahmacun söylüyorsunuz mezesini göndermiyolsr ve lahmacun 2ye ayrılmış geliyor bidaha da sipariş verilmez
- Fuse Tea Limon (1 L.)75 TL
...ı
4 Ay Önce
iki adet pide aldım güzel değildi. sanki seri üretimden çıkmış gibi idi
...ç
4 Ay Önce
rezalet bir pideydi midem çok fena bulanıyor bir daha asla sipariş vermem burdan
...ı
4 Ay Önce
Lahmacun için garnitür göndermiyorlar. Siparişi yaklaşık bir buçuk saatte hazırladılar.
...r
4 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü lahmacunlardan biriydi, para veriyorum ve iyi bir şey bekliyorum ama nafile. Zincir restoran pişmanlıktır paranızı çöpe atmayın gidin ve mahallenizdeki bir fırından yiyin...
...k
4 Ay Önce
Paranız boşa gitsin istemiyorsanız buradan sipariş vermeyin. Kötü tecrübelerimden biri oldu. Benim için Usta Pideci sonsuza dek bitmiştir. Saygılar...
...u
4 Ay Önce
Tadı çok kötü 👎

