rider-banner-icon
  • International
  • Pasta
  • Express Delivery

Mac'n Chick

Express
Rating 4 out of 5 stars, 100+ reviews
İzzetpaşa Sok. 49A
...ş5/14/2026Çok lezzetli ve sıcaktı teşekkürler ❤️
...s5/5/2026cok cok guzeldi, ellerinize saglik. bayildim
...n4/20/2026her seferinde çok lezzetli geliyor sadece biraz tuzsuz onun dışında mükemmell tavuğunu ve yanındakileri çok beğeniyorum teşekkürler
...m4/10/2026yağmurdan geç kaldı hehralde hediye gonderdiler kurabiye teşekkür ederiz
...l4/5/2026çok iyi
...n4/1/2026mac&cheese çoook güzeldi tavuğu da güzeldi sıcak geldi ama yanında söylediğim trüflü patateste trüf tadı yoktu çok beğenemedim
...y3/29/2026olumsuz hava koşullarına rağmen sıcak geldi tadına cok guzel ellerinize sağlık teşekkürler 🌸
...z3/26/2026Her şeyiyle mükemmeldi💕
...t3/17/2026çok iyiydi.
...s3/5/2026çok güzeldi
...a2/9/2026cokcokcok lezzetli
...l1/29/2026💯
...k1/27/2026Çıtır tavuk çok güzeldi ve sos çok dengeliydi
...z1/21/2026avokado sevenler bunu kaçırmasın çok iyiydi.
...y12/29/2025sosu kendi damak tadıma çok ilginç geldi ama çok güzeldi. tavuk ve makarnası sıcaktı ve peyniri eriyordu geldiğinde de. ellerinize sağlık
...r12/28/2025İlk defa sipariş verdik ama gayet başarılıydı menüdeki diğer şeyleri de denemek için sabırsızlanıyoruz ellerinize sağlık
...ı12/20/2025Çoook çok iyi sadace fiyat biraz pahalı
...s12/18/2025Siparişim hızlı geldi. Yemekler lezzetliydi fakat mantarı eğer kremayla soslandıracaksanız bence salamura mantar kullanmamalısınız tadı ekşimsi kalıyor ve bozuyor. Normal mantar daha iyi olabilir.
...n12/9/2025İlk siparisimdi ve 5 yıldızı bastım. siz bu işi biliyorsunuz. umarım fiyatları artırmadan aynı kalite ve lezzette devam edersiniz.
...k10/24/2025ürün kalitesi güzel hızlı teslimat
...m9/30/2025 şnitzelleriniz çok güzel
...m8/25/2025kapya biberler acıydı , ben de acı sevmem ama belki denk gelmiştir biber acısı diye beş puan verdim cünkü yemek gerçekten lezzetliydi ellerinize sağlık
...l8/4/2025Hızlı teslimat ve sıcacık bir öğün oldu. Bu kadar beklemiyordum, her şey çok lezzetliydi 🤗
...ş7/22/2025Mükemmel bir tat
...z7/14/2025lezzetli
...r7/5/2025Porsiyon da kocaman tat da mükemmel. Malzemesi bol ve lezzetli. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim.
...a6/29/2025tavuk mantar güzel mc&cheese ilk deniyorum yanş fena değildi ama ben daha peynirli bekledim.Onun dışında ufak hediyeme bayıldım.Nacizane tavsiyem karton kullanmayın pakette koku yapıyor 🙏
...ı4/6/2026guacamol sosu tavuk üzeri değil yanında verseler daha iyi olurdu.. ehhh fena değil.
...k2/28/2026Porsiyon kucuk ama tadi cok iyi
...ı1/6/2026guaclı olanı söylemiştim ancak acılı olan geldi, yinede güzeldi tavuk gayet güzel pişmiş lezzetli
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0022:30
Saturday,Sunday12:3022:30

Restaurant information

KEP Address: glazerestoran@hs09.kep.tr

MERSIS number: 0396168996300001