rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Babka

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Alacaatlı, 3381. Sk. No: 2C
...Ş15.06.2026Frambuazlı pasta ve magnolia aldım. İkisi de nefis
...k07.06.2026Hersey her zaman cok guzel elinize saglik
...ş02.06.2026sipariş notum dikkate alınmıştı, teşekkürler
...r31.05.2026Çok güzel
...u22.04.2026Kalite biraz pahalıdır
...t11.04.2026Ailemizin mekanı yarın yine sipariş günü 🥰
...ı28.03.2026tek kelimeyle yine harika
...z01.03.2026Kuryemizden Allah rası olsun
...t08.02.2026Emeğe saygısızlık etmek istemem ama kuryenin eli çok ağır cidden. Değerlendirilme yaparken vicdanımla mantığım savaşıyor!
...ı30.01.2026mükemmel
...ı30.01.2026tek keljmeyle mukemmel
...k27.01.2026Her ürünleri harikadır. Başka yerden ekmek almıyoruz.
...ı18.01.2026yedigim en iyi alman pastası ve orman meyveli kek tam bir efsaneydi
...t21.12.2025Babka siz bizim ailemizden biri oldunuz ❤️
...a20.11.2025Herşey taze, sıcacık ve çok lezzetliydi. Bapka’dan başka yere güvenmem açıkçası. Kesinlikle tavsiye ederim🙏🏼🤗
...n03.11.2025valla ekmekleri efso
...t23.10.2025Süper lezzet böyle bir şey yok! Ustaların ellerine sağlık. Tek bir ufak dokunuş Bretzel için olabilir tuz oranı biraz yüksekti :) azıcık olabilir.
...R21.10.2025gonderemediginiz ekmek icin guzel bir jest yapmissiniz. tesekkur ederiz. ekmeklerinizi guvenle tuketiyor ve cok begeniyoruz. hayirli isler
...t19.10.2025Yok böyle lezzet müdavimi olduk, nasıl vereceğiz onca kiloyu :)))
...i19.10.2025İlk açıldığı günden beri favori mekanımız Ankara’da bu kadar lezzetli ürünleri olan az yer vardır .
...Ş17.09.2025Ekmekler simit ve bretzel tazecik çok lezzetli
...ı07.09.2025ASIRI GUZELDI ILK DEFA SOYLEDIM SOYLEMEYE DE DEVAM EDICEM ELINIZE SAGLIK BAYILDIM TAM TATLI KRIZINE GIRMISTIM BIRAZ PAHALI OGRENCI ICIN AMA TADI EFSOYDU SAGOLUN
...Ş29.07.2025Sıcacık geldi ekmekler nefis
...z10.07.2025Güzel her zamanki gibi ama pahalı
...e08.07.2025teslimat süresi çok yavaş bir saate yakın bekledim ve tarçınlı çörek yanlış çeşit geldi ama tadı güzeldi foccacia da güzel yapılmış taze ve lezzetliydi lezzet ve kalite olarak beğendiğim bir yer
...ş19.05.2026fiyat dışında kalite çok iyi
...U19.04.2026her zaman alırım, ancak bu sefer simitler ve pişiler bölünmüş gelmiş. Küçük kızım "2 tane istesek kaç tane gelecekti?" diye sorunca farkettim :)
...ı09.12.2025Tereyağlı simit çok güzel.Daire şeklinde gelmesi gereken tek kişilik lotuslu pasta, büyük pastadan kesilmiş üçgen dilim şeklinde normal halinden küçük porsiyon geldi. Fiyatı da ucuz olmadığı için üzdü
...u14.09.2025Lotus pasta ve gözleme çok zayıf kalıyor ekmeklerin yanında. Pretzel muhteşemdi
...z10.07.2025Her zamanki gibi ekmekler güzel fakat biraz pahalı ve tatlılar biraz bayat gibi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:1520:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: merkgida@ts01.kep.tr

MERSIS No: 0617077487600001