rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Çorbacı Hasan Usta

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Oğuzlar Mah. Ceyhun Atuf Kansu Cad. No:73/B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...p19.05.2026Sıcak ve güzeldi teşekkürler
...N05.05.2026Çorbalar kavanozdaydı ve sıcacıktı, çok beğendik.
...a04.05.2026Kelle paça çok iyidi sıcak kavanozda gelmişti bir tek teslimat yavaştı
...n01.04.2026Sirke gelmemişti onun dışında güzeldi
...r28.03.2026Sarımsak ve sirke birazdaha bol olsa efsane olurdu yinede çorbanız harika
...n20.02.2026Şimdiye kadar birçok farklı sipariş verdim, ilk defa yorum yapıyorum. Nokta atışıdır, kalitedir, helal olsundur. Elinize kolunuza sağlık, her yönüyle takdir edilesi.
...u08.01.2026Keşke iki tabak söyleseydim, elinize sağlık.
...a07.01.2026Hasta yatağımda ilaç gibi geldi çorbanız. Yeşillikler ve kavanozda gelen çorba mükemmeldi
...z23.12.2025güzel lezzetli geldi corba özenle hazırlanmış
...n18.12.2025Hayatımda yediğim en güzel en sıcak en taze çorbaydı ellerinize sağlık teşekkür ederim
...u04.12.2025Tek eksik sarımsak
...e22.11.2025çorba sıcak geldi lezzetli ellerinize sağlık düşünceliler çorbam kavanozda geldi plastik de gelmedi bunlara önem veriyorlar hijyene yeşillik ve ekmeğime kadar Yanlız tuzu fazlaydı bilginiz olsun
...r13.11.2025Beyran çorbası her zamanki gibi çok iyiydi, elinize sağlık!
...i31.10.2025Çok güzel
...n31.10.2025Artık burası benim gözümde Ankara'nın en iyi Çorbacısı işine bak beyoğlu... Hasan Usta'ya Selamlar eski dost...
...n20.10.2025Çok özenli paket ve çok güzel tad…
...k07.10.2025çok leziz beyran
...m07.09.2025Çok özenli paketlenmiş ve lezzetli çorba teşekkür ederim
...l25.06.2026lezzeti okey, kizarmis ekmek degil duz kucuk parca ekmek geldi. sifa olsun
...r26.11.2025Kelle paça çorbası çok lezzetliydi kavanozda dökülmeden gelmiş.Ancak sarımsak sirke olmaması talihsizlik biraz porsiyon arttırır sirke ve sarımsak paketinize eklerseniz bence rakipleri sollarsınız.
...n05.11.2025çorba gayet güzeldi .fakat neden extra sarımsak veya sirke yoktu anlayamadık .biz kendimiz ekledik sarımsak ve sirke .teşekkürler
...s02.05.2026Kaliye ve lezzet iyi fakat adana kebabı 1,5 porsiyon söylemiştik fakat tek porsiyon geldi.
...n10.04.2026Ay değişik bir tadı vardı normalde böyle değil
...a10.06.2026ayran ve su gelmedi porsiyonlar da çok küçük bence
...k05.04.2026Çorba lezzetli gayet güzel ama porsiyon yeterli değil
...z06.07.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık
...n05.07.2025Çorba kavanozda gelmesi, sosları, yanında gelen yeşillik temiz yıkanmış, muntazam konulmuş, ekmeği tazecik, her açıdan harika bir restoran, ayrıca yanında gönderilen ikram çiğ köfte için çok teşekkürl
...y24.11.2025Eskiden biraz daha iyiydi. Bu seferkini pek beğenmedim.
...n18.09.2025Mangal tadında tavuk suyu çorbası içmek istiyorsanız tercih edebilirsiniz, tavuklar haşlama değil
...ğ06.12.2025Sütlaçın biri eksik geldi ücret iadesi yaparmısınız rica etsem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0464121059500002