rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Papatya Dürüm

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Sebzeci Bayram Sokak 8-10 Arnavutköy Mah Beşiktaş / İstanbul
...ş16.05.2026Cok cok iyiydi
...n12.05.2026hayatımda yediğim en güzel dürüm olabilir elinizd sağlık
...n11.03.2026HAYATIMDA YEDİĞİM EN GÜZEL ÇITIR KABAK TATLISI. sırf kabak tatlısı için buradan ekstra sipariş veriyorum. Kesinlikle deneyin.
...k09.12.2025Valla harikaydı teşekkürler
...ş02.12.2025teşekkürler.. çok lezzetliydi.. notumu dikkate aldığınız için ayrıca teşekkür ediyorum..
...z05.09.2025İlk defa verdiğim siparişte hayal kırıklığı yaşadım. Tavuklar pişmemişti.
...ş25.08.2025Humus ve Melek Dürüm çok lezzetliydi. Teşekkür ederim.
...t13.08.2025Melek durum muhtesemdi.
...ş25.07.2025❤️
...ş25.07.2025🧿
...l14.05.2026Pahalısınız keşke fiyatlarınızı makul tutsanız
...l14.05.2026Thanks
...l18.01.2026yavas ve soguk geldi ama lezzetliydi
...i16.11.2025Yorum yayınlansın diye yüksek verdim burdan sipariş vermeyin Hatay lı olarak söylüyorum ya yerinde yiyin yada sipariş etmeyin buz gibi geliyor her seferinde çok daha iyi Harbiye dürümcüler var
...n16.06.2026Etler çok kuruydu.
...z07.06.2026Fazla yagli ve fazla mayonez.
...n19.05.2026eski tadı kalmamış, inanılmaz üzülüyorum
...i02.09.2025Humus çok lezzetliydi.Mutlaka denenmesi gereken bir lezzet.Fakat melek döneri 1.5 istememe ragmen normal porsiyonla aynı geldi.Bu durum beni sadece memnun etmedi.Lezzeti iyiydi.
...ş24.08.2025soğumuştu, koydukları turşunun tüm suyunun akmasından olabilir, ayrıca turşu bozulmak üzere gibiydi. onun dışında lezzeti ehh
...n04.07.2025Sadece melek döner öneririm geri kalanı kötü ama melek döneri begeniyorum. Biraz fiyatı düzeltseler hergün söylerim ama diğer ürünlerini önermem ben pişman oldum
...ı12.10.2025Özellikle lavaş çok başarılı :) güzel bir kebap deneyimiydi
...i12.10.2025Çok iyiydi! Lütfen bu şekilde devam edin.
...l05.09.2025İnanılmaz güzel bir lezzet mahallemizin en iyisi
...k01.05.2026Bozulmuş biraz humus ve tatlı alakasız tatsız daha önce çok iyidi ama bence
...r25.03.2026Paketleme çok kötü köpük kartona koymuslar yemeği tadı da kebabın çok güzel degıldı
...h14.02.2026Acısız istemiştim, acılı geldi
...ş19.11.2025merhaba, dürümde hiç bir sorun yok. her zamanki gibi mükemmel, fakat yanında gelen turşu resmen yenmiş artık gibi.. 1.5 dürümün yanında gelen turşu
...t27.10.2025Fiyat performans yerlerde. Çok yaglı ve tatsız
...i27.07.2025Severek siparis ettigimiz bir yer. Lakin bugunku siparisimde dürüm dagilir durumda geldi.Sosunu koymamislardi. Tavugun paketlemesi cok kotu yanindaki garnitur disariya tasmis, biber ve domates yoktu.
...l19.04.2026İçine tavuk şiş değil tavuk kırıntıları koymuşsunuz bu gerçekten çok ayıp
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:4522:30
Friday,Saturday11:4523:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: bogaziciasya.restoran@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0179131506200001