rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Nazende Ev Yemekleri

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Hasat Sok. No: 58/C
...z03.03.2026Gec geldi ama savur vakti söyledim gayet başarılıydı uygun porsiyon biraz büyütebilir gönderdiğiniz kabı doldursanızda yeter :)
...ş01.03.2026hayatımda yediğim en güzel ev yemeğidi annemden sonra
...i28.02.2026Hızlı ve sıcak geldi tadı iyiydi ikram için de teşekkürler
...n08.10.2025Çok ilgililerdi teşekkür ederim 🙏🏻
...i04.09.2025yaprak sarma çok lezzetliydi çok güzeldi ellerinize sağlık.
...u15.07.2025yemeklerin tadı çok hoş ve güzel ellerinize sağlık
...r22.11.2025yayla corbasi guzeldi sarma cok kotuydu
...s10.11.2025iyi, sıcak ve lezzetliydi…
...i31.07.2025dolmayı begendim buz gibi katıydı. oda sıcaklığında olmalıydı.
...t25.02.2026çiğköfte hediye için teşekkür ederim
...k03.04.2026acılı tavuğun acı neresinde hiç acı değil ayrıca görseldeki turşu da yok pilav da degisk bir koku tat vardı yiyemediler kremalı tavuk fena değildi
...r24.01.2026ikram diye gönderdikleri çiğ köfte korkunçtu içinde iyi olan şey irmik helvasiydi
...r16.09.2025Hayatımda içtiğim en kötü mercimek çorbasıydı
...ı28.02.2026İzmir köfte etiniz çok kötü kokuyor. Pilavın tadı tuz yok. Ve bu menüye dünya para istiyorsunuz.
...n16.11.2025Ispanak çok tuzluydu. Hiç begenmedim
...a29.10.2025Paketin dışı yağ içinde içine ne kaşık koymuşsunuz ne çatal bir tane İBB ekmeği göndermişsiniz helal olsun vallahi
...s23.09.2025I’ve ordered 2 soups and pure with meatbals and pure kofte, i received only one pure with meatbals for two people are you joking??
...n26.09.20251- yogurt görselde güvec gözüküyor ama gönderilen plastik hazır bilindik bir markanın küçük yoğurdu onu bilerek söyleyin. 2-Biber dolma görselde 3 adet ama gönderilen 2 ufak ( toplasanız 1 adet )
...m04.10.2025Birden fazla yemek sipariş verdim neredeyse hepsi kötü lezzetleri alışılmışın dışında aç kaldım ev yemeği söyleyecekseniz başka yeri tercih edin
...y28.09.2025Hep dolma sıcak gelirdim ekmek gönderirlerdi şu an çok kötü oldu dolmalar buz gibi
...z09.08.2025Özellikle çorbasını severek söylerdik fakat son siparişte o kadar tuzlu ki çorba içemedik attık umarım bir sorunu bastırmak için tuzlanmamıştır öyle değilse eğer hiç tadına bakmadınız mı yemeğin ?
...n07.08.2025pilav 250 grm geldi şaka gibi ayıptır da
...l25.07.2025Porsiyon çok küçüktü görseldeki gibi değildi
...ı09.07.2025yemekler orta seviye ve aşırı yağlı ama sorun hiçbir açıklamayı okumuyorlar , kepekli ekmek istemediğimi ve acı istedigimi belirtigim halde bana acı gondermediler ve kepekli ekmek gönderdiler
Monday,Tuesday,Thursday,Friday00:0005:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:1523:59
Wednesday,Saturday,Sunday00:0006:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: