rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Tarçın Ev Yemekleri

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Aşık Veysel Cd. No:4 A
...r23.06.2026Çok güzel hep sipariş veriyorum teşekkürler
...z23.06.2026tabilot gözüme çok küçük gibi geldi ama çok derinmiş 😀 tıka basa doydum.lezzetide çok iyiydi.
...u20.06.2026Çokkkk güzeldi elinize emeğinize sağlık
...r20.06.2026ellerinize emeğinize sağlık.cok lezzetli yemekleriniz var.makarna yoktu ama lahana dolması sanırım onun yerine gönderdiniz.ve tatlı ikraminiz içinde tşk ederim.
...c18.06.2026Herzaman yemekleri çok güzelll
...l16.06.2026Hepsi çok lezzetliydi. Özellikle çorbalarınızı çok seviyorum. En çok da yayla çorbanızı. Her şey özenli ve temizdi. Elinize sağlık
...n11.06.2026lezzetli tabiki 🥰
...ş11.06.2026Yemekler ve ikram çok güzel sık sık alıyorum ama son yok siparişimde tas kebabı yoktu yerine etli kuru fasülye koymuşlar
...p10.06.2026tatlı için teşekkürler, gayet güzeldi hepsi.
...n09.06.2026yemekleri çok lezzetli ve kısa sürede geliyor ve sıcak geliyor inşallah bu düzeni bozmaz🙏
...k08.06.2026Yemeklerin lezzeti bir yana son derece güler yüzlü bir işletmez takdir ediyorum kendilerini
...r06.06.2026hızlı geldi elinize sağlık
...ş06.06.2026Yemekler her şeyiyle çok güzeldi. Porsiyon büyüklükleri yeterliydi tatlara güzel ve sıcak sıcaktı. Teşekkürler bozmazsınız umarım
...p04.06.2026Son kalan kızartmayı gönderdikleri için ikram dolma göndermişler teşekkür ederim. Dolmalar çok lezzetliydi artık onu da tercih edeceğim arada.
...p04.06.2026Tavukta biraz kuruluk vardı onun dışında güzeldi. İçinde mantı olan bir çorba vardı en lezzetli bulduğum o oldu.
...n28.05.2026Mukemmel
...n28.05.2026Revani harici hepsi guzel. Zaten surekli musteriyim. Revaniye dikkat şerbeti az
...n26.05.2026⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️mükemmel ellerinize emeğinize sağlık
...s25.05.2026güzel bir yemek
...k25.05.2026Harika yemekler
...e22.05.2026Elinize sağlık iyi çalışmalar
...r20.05.2026elinize sağlık her zaman ki gibi her şey çok güzeldi
...ş16.05.20264-5 seferdir burdan yiyorum hep aynı kalite hiç bozmuyor. Elleri de bol maşallah elinize sağlık ❤️❤️
...Ş14.05.2026Bulgur pilavı efsane idi
...e14.05.2026Elinize sağlık iyi çalışmalar
...n14.05.2026herşey çok güzeldi. Çorbanın tadı güzel fakat tuzunu biraz azaltırsanız harika olacak.
...n12.05.2026harika
...t12.05.2026Her şey çok güzeldi yemeğim de hızlı geldi.Sadece yemeğin yağı biraz fazlaydı onun dışında hiçbir problem yok.Tatlı ikramınız için de çok teşekkür ederimm.Ellerinize sağlık kolay gelsinn.🙏🏻🙏🏻🩷🩷
...u08.05.2026Tadı tuzu paketlemesi herşeyi mükkemmel gerçekten tatlı için teşekkürler
...Z06.05.2026Getiren arkadaşın güler yüzlülüğüne öncelikle teşekkür etmek isterim ayrıca taze fasulye harikaydı. Pilav, cacık ve çorba da güzeldi ama taze fasulye çok çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
Monday,Tuesday07:3019:30
Wednesday,Thursday,Friday07:4519:30
Saturday07:4517:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0823077240200001