- Dessert
- Restaurant Delivery
Anteplioğlu Baklavacı
Anteplioğlu Baklavacı Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Kesinlikle güzel:)
- Cevizli Baklava (500 gr.)750 TL
- Maraş Usulü Sade Dondurma (500 gr.)600 TL
...n
1 month ago
cok güzeldi elinize sağlık
- Kuru Baklava (500 gr.)950 TL
...r
1 month ago
Çıtır çıtır tazecik lezzetli bir şöbiyetti çok beğendim ❤️
- Not availableŞöbiyet (500 gr.)
...ş
2 months ago
muazzam ötesiydi teşekkürler...
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.000 TL
- Not availableMidye Baklava (500 gr.)
...n
4 months ago
Ricamı dinlediğiniz ve Kurye arkadasın da güler yüzlü hizmeti için sizlere teşekkür ederim saygılar
- Fıstıklı Soğuk Baklava (1 kg.)2.000 TL
...n
4 months ago
İçten sözlerimle söylüyorum Diyarbakırda yediğim soğuk baklava’dan sonra tattığım en iyi baklava idi ustama ve işletmeye çok teşekkür ediyorum saygılar.
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.000 TL
...k
5 months ago
Korkarak sipariş vermiştim , şerbetli tatlılar için fakat işletme sahibine teşekkürlermi iletip bu kadar lezzetli ve taze beklemiyordum. Emeğinizin karşılığını gani gani alın inş🙏Bereketli kazançlar.
...r
5 months ago
tazeydi elinize sağlık
...r
5 months ago
ellerinize sağlık
...r
5 months ago
çok memnun kaldım tatlının tazeliği ve şerbeti yerli yerinde uzun zamandır böyle tatlı yememiştim çok teşekkür ederim ellerinize sağlık şefim
- Not availableHalka Tatlı (Adet)
...n
5 months ago
taze ve harikaydi
...ş
8 months ago
Harika!🙌
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.000 TL
...m
9 months ago
Hayatımda ilk kez soğuk kadayıf denedim ve gerçekten çok lezzetliydi, elinize sağlık.
- Fıstıklı Soğuk Kadayıf (500 gr.)1.000 TL
...t
3 months ago
Lezzetliydi, çıtır çıtırdı. Bir tane bile içi hamur çıkmadı. tebrik ederim
...n
7 months ago
Güzel ve lezzetliydi
- Fıstıklı Soğuk Kadayıf (500 gr.)1.000 TL
...ş
5 months ago
Yeni sipariş verdim gerçekten hızlı ve taze şerbet kısmı inanılmaz di herkese tavsiye ederim elinize sağlık kolay gelsin hayırlı işleriniz olsun 🤲
...a
9 months ago
Harika
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.000 TL
...ı
2 months ago
yağının tadı bir degisikti.
...t
4 months ago
Kötü
...n
5 months ago
İyi değil
...u
1 month ago
Bayat baklavalara 1400tl verdim, yiyemedim
...T
9 months ago
tatlıyı geç saate söyledik evet olabilir ama bu kadar kötüyse vatandaşa satmayın o saatlerde tulumba mı ekmek kadayıfı mı belli değil çok bayyatı geç olabilir ama satıyorsunuz yiyenedik yazık oldu
...r
9 months ago
ekşi
...r
5 months ago
Çok pahalı
...r
10 months ago
fıstıklı soğuk baklava istedim içinde fıstkk çok az bir kere ikincisi direkt kutunun içine atmaktansa kutunun içine bir şey serseniz daha mantıklı öte yandan lezzetide hiç iyi değildi ve fiyatta çok

