rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Karşıyakalı Dürümcü Recep Usta

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
400 Nolu Cd.
...r04.06.2026ekmek biraz küçük geldi ama lezzetli ve hızlı geldi salata tazeydi
...z04.05.2026herşey muhteşemdi ellerinize sağlık ustam.
...U12.04.2026Dönerin kızarma seviyesi çok iyiydi lezzet konusunda da iyi emeğinize sağlık
...r04.04.2026İçi çok boldu ve lezzetliydi elinize sağlık
...n22.01.2026güzeldi
...m07.01.2026Sizin bu yaptınız arnavut ciğerine bayılıyorum efsane elinize sağlık 🙏❤️👍
...n17.12.2025Baya iyiydin
...n05.12.2025Her zaman ki çok lezzetliydi teşekkürler
...a04.12.2025Hızlı, sıcak ve lezzetli geldi. Notuma dikkat ettiğiniz için ve ikram için teşekkürler.
...y06.09.2025çok lezzetli malzeme bol
...N06.08.2025Döner ve nohut ikisi de çok lezzetliydi ve teslimat hızlıydı
...r21.07.2025Çok hızlı geldi ve gayet güzeldi. Sadece tuz konulmamış ve servis 1 tane eksikti
...K11.12.2025Gayet iyiydi teşekkürler
...l05.10.2025Güzeldi fakat eker ayran yerine açık ayran gönderilmişti
...K23.11.2025turşu biber gönderseydiniz iyi olurdu bu arada kurye çabuk geldi teşekkürler
...n02.09.2025Sürekli sipariş veriyorum çok iyi ve güzel geliyordu bu seferki kaşarlı lavaş cidden kötü sosundan kaynaklı büyük ihtimalle yiyemedim resmen
...n23.08.2025nohut dürüm kötüydü döner güzeldi ve geç ve ılık geldi
...n23.08.2025elime ulaştığında ılıktı bu kadar yakın olmasına rağmen döner nasıl bu kadar çabuk soğuyor anlamıyorum 2 kere oldu bu fakat ılık olmasına rağmen lezzetlidir lütfen bundan sonra dikkat edin
...r11.08.2025pide durum geldi resimde İskenderun var
...m25.06.2025İçindeki turşu inanılmaz kötü kokuyordu
...t18.12.2025Biraz daha özenli olunabilirdi.
...k25.08.2025yemeğin yanında turşu göndermeyi bile çok gören bir esnaf daha.
...r09.06.2026döner dürümü ve İskenderun döneri sipariş ettik ancak döner dürümlerinin içine çok azdı İskenderun döneri de gelmedi zaten
...u24.05.20261. dürümün içinden nohuttan daha büyük bir taş çıktı. yemekler soğuk geldi. 3. ekmekler muhtemelen 1 gün öncesinden kalmıştı. diş kesmiyordu resmen. üstelik ciğer kavurma söyledim ama çiğ köfte geldi.
...k30.04.2026hayatımda yediğim en berbat döner daha önce yedim bu seferkinde tavuk kemikleri derilerii midem bulandı kustım
...r12.04.2026ekmek bayat geldi dürüm yapılmadı ürünler soguk
...ç26.03.2026tava istedim kızartma dürümü geldi
...ş11.03.2026Arnavut ciğerine dana cigeri diye yazmışsınız ama tavuk ciğeriyle yapılmıştı. insanları kandirabileceginizi sanıyorsunuz ama işletmeniz komik duruma düşüyor. Bi daha alis veriş yapmicam.
...n21.01.2026Recep usta diye sipariş verdim ama hayal kırıklığına uğradım yemeğin acısı hiç yoktu biber turşusu bile koymamamışlar beğenmedim
...y06.01.2026Yediğim en kötü dönerdi ekmeği hamur pişirmeden göndermişler resmen dönerin içinde tavuk yok sadece soğan ve maydanoz vardı yanında gönderdikleri turşuyu çöpten aldılar heralde içinde ne ararsan vardı
Monday,Tuesday09:0021:30
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0020:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: